iframe lennard kijk even

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 399
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 399

Guest
ik heb een soort idee dat je een iframe met doe advertenties hebt en een met klik advrtenties
want regelmatig worden er weer nieuwe bijgedaan en andere weggehaald

goed idee en kan het ook?
 

Rogier

New member
je bedoelt dat je dan makkelijk alle advertenties op je site kunt zettten zodat je mensen kan belonen?

dus niet
rock.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Rogier:
je bedoelt dat je dan makkelijk alle advertenties op je site kunt zettten zodat je mensen kan belonen?

dus niet
rock.gif


nee gewoon iframe niet dat ik er onzichtbare maak
gewoon waar de links in staan ik ga niet doen klik hier voor betaaldemails en je krijgt 5 punten ofzo
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
en als er op link word geklikt opent hij nieuw venster
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Ruben:
Ikke niet snappen?

je gaat naar de pagina verdienen
onder klik atvertenties staat alles op je site code: hier de code
en die code is een iframe en als je die op je site zet staat er bij klik:

betaaldemails opdracht: klikken

en als er nieuwe bijkomt staat er vanzelf

betaaldemails opdracht: klikken
nieuw opdracht: klikken

en bij doe advertenties staat er hetzelfde maar dan de doe opdracht erbij

en als je op een link klikt opent hij in nieuw venster
snap je het nu?
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Xsukkelx:

Ruben:
Ikke niet snappen?

Ik ook niet, leg eens wat duidelijker uit?


nog steeds niet?
 

Ruben

New member
Hm.. Ik snap het wel, maar of het praktisch is weet ik niet, Lennnaardd wat denk jij
 

Rogier

New member
hm ik dekn dat dat wel handig is. dan kunnen mensen die niet lid zijn ook op de advertenties klikken door simpelweg geïntereseerd te zijn. dan wor dhet een soort reclame banner
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Je bedoelt dus gewoon een pagina met alleen die links, zodat je enkel 1 code op je site hoeft te zetten en dan automatisch alle klik- en doeadvertenties op je site hebt?
 

Rogier

New member
ja dat bedoelt hij. het idee hierachter is dus ook dat het een reclame banner word. hierdoor krijgen de adverteerders nog meer reclame. dus zou het wel aantrakkelijk moeten zijn
 

Arjan

Member
Nee hij bedoelt gewoon een lijstje met alle advertenties die je als iframe op je site zet zodat je zelf niet de links hoeft te wijzigen op je site en je altijd de actieve advertenties op je site hebt.
 

Rogier

New member
ik ozu dara niet aandanken
wink.gif


het is eerder goed voor de adverteerders omdat dan een beetje het imago van van nutteloze leden verdwijnt
 

Arjan

Member
Rogier:
ik ozu dara niet aandanken
wink.gif


het is eerder goed voor de adverteerders omdat dan een beetje het imago van van nutteloze leden verdwijnt


En nou even in gewoon nederlands..
 

Lennard

Active member
Hm, had mn post in het verkeerde topic gedumpt.

Hierbij nog een keer:

Ik vind t wel een handig idee; gewoone en rijtje wat je met een iframe (of zelfs zelf met PHP als je wilt) op je eigen site kunt weergeven.

Maar ook hiervoor geldt; t duurt nog even voor het komt.
Heb komende week toetsweek, dus dat heeft een iets hogere prioriteit.
emo.gif
 

Ordian

New member
Dus het wordt een soort banner rotater met doe links van one2xs erop voor jezelf.
En als iemand klikt en zich registreerd op zon site krijg jij de punte als die gekeurt wordt?

Goed idee
yummie.gif
 
Bovenaan