Ik ben Finley

Finley

Hallo
Hey,

Leuk je dat hier bent, ik ben Finley. Ik woon in Limburg, en werk als fullstack ontwikkelaar bij een lokaal bedrijf. Ik heb een grote interesse in alles wat met web en app development te maken heeft. Ik heb dit account al bijna 10 jaar (toen was ik pas 11), maar het lijkt me erg leuk om hier te blijven.

Verder ben ik een enorme auto fanaat, vooral oldtimers tussen 1960 en 2000 zijn mijn favoriet. Ik ben vooral fan van Amerikanen, BMW's en Volvo's. Mijn favoriete autos die ik zelf gehad heb waren mijn Volvo 850 en E23 728i. Als je dus graag over autos kletst heb je aan mij een goeie :).

Verder maak ik ook veel en graag muziek, voornamelijk piano en gitaar. En luister naar oude 70s prog rock.
Als je nog iets over mij wilt weten hoor ik het graag (of foto's van de autos wilt zien)

Tot snel in de chat of op het forum,

Finley
 

Suf

New member
Sinley

Als je nog iets over mij wilt weten hoor ik het graag (of foto's van de autos wilt zien) Nou hoe ziet je Ausodie eruit?
 

Finley

Hallo
Wat is een ausodie? Als je de Volvo bedoelt. Hier:
 

Bijlagen

  • 0AAB3FB2-514A-4C68-BCD5-6DC64126EDDC.jpeg
    0AAB3FB2-514A-4C68-BCD5-6DC64126EDDC.jpeg
    986.5 KB · Weergaven: 9

Finley

Hallo
Welkom Finley, leuk dat je er bent!


Die ziet er oprecht nog vet uit. In welke staat was die?
Toen ik hem kocht had hij 250.000km, leren bekleding, airco, automaat etc. Echt in top staat was ie. M’n oom heeft hem nu maar hij is een beetje afgetrapt. Ben er mee naar Zuid Spanje en terug gereden zonder ook maar 1 probleem. Echt een geweldige auto
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Toen ik hem kocht had hij 250.000km, leren bekleding, airco, automaat etc. Echt in top staat was ie. M’n oom heeft hem nu maar hij is een beetje afgetrapt. Ben er mee naar Zuid Spanje en terug gereden zonder ook maar 1 probleem. Echt een geweldige auto

Volvo's zijn sowieso wel betrouwbare auto's, hoorde ik? Hoezo is hij nu afgetrapt, vanwege die roadtrip? Lijkt me niet, toch?
 

Finley

Hallo
Volvo's zijn sowieso wel betrouwbare auto's, hoorde ik? Hoezo is hij nu afgetrapt, vanwege die roadtrip? Lijkt me niet, toch?
Komt helaas een beetje door mijn oom, wilde de auto graag in de familie houden ivm leaseauto, en hij had geen auto, dus ik heb hem de auto over laten nemen voor een klein bedrag. Helaas gaat hij er niet zo goed mee om als ik gehoopt had. Zodra ik weer ruimte heb koop ik hem terug en knap ik hem weer op.
 

Mitcheel

Front-end Developer
Hee Finley, lekker voorstel topic man! Goed dat je terug bent! Snel maar is een borrel doen!
 
Laatst bewerkt:

W1nd0x

#smilemore
Leuk om te zien dat er mensen zijn die ook al zolang lid zijn en dan weer terug komen voor de gezelligheid. Welkom terug! :)
 
Bovenaan