Ik ben niet verplicht om hem te verkopen!

Caner

Held
Dan zou het beter zijn dat het ook niet verplicht is om hem te kopen
pompom.gif
 

Dylan

<script>
Laten we hints spelen, ik begin;

Het is geen tekst dat al getypt is toch? Anders moest het in bugs....
 
G

Guest

Guest
Maar dan kan je bieden zonder het te kopen?
Mensen overbieden zonder dat je hem koopt.
En de ander weet dat niet dus overbiedt jou weer en jij hem weer om zo de prijs op te drukken.
En als hij stopt met bieden zeg jij gewoon ik koop hem niet meer.

Dus slecht idee
emo.gif
 

Bugged

New member
Ik vind dat hele gedoe om niet verkopen gewoon onzin. Ik zou gewoon als volgt doen:

Veiling voor verplicht verkopen, minimum bedrag invullen wat jij vindt dat het waard is.
Onderbieden toestaan, maar daar geldt dan geen 24-uur regel o.i.d. op, wil je er vanaf dan verkoop je het. Is er geboden in de veiling: verplicht kopen.

Simpel toch
confused.gif
 

Robiin

New member
Bugged (link):
Ik vind dat hele gedoe om niet verkopen gewoon onzin. Ik zou gewoon als volgt doen:

Veiling voor verplicht verkopen, minimum bedrag invullen wat jij vindt dat het waard is.
Onderbieden toestaan, maar daar geldt dan geen 24-uur regel o.i.d. op, wil je er vanaf dan verkoop je het. Is er geboden in de veiling: verplicht kopen.

Simpel toch
confused.gif



Dit...
 

Caner

Held
Dylanh (link):
Laten we hints spelen, ik begin;

Het is geen tekst dat al getypt is toch? Anders moest het in bugs....


Ben jij nou dom of gedraag jij je zo?
emo.gif



Bugged (link):
Ik vind dat hele gedoe om niet verkopen gewoon onzin. Ik zou gewoon als volgt doen:

Veiling voor verplicht verkopen, minimum bedrag invullen wat jij vindt dat het waard is.
Onderbieden toestaan, maar daar geldt dan geen 24-uur regel o.i.d. op, wil je er vanaf dan verkoop je het. Is er geboden in de veiling: verplicht kopen.

Simpel toch
confused.gif



Of dit ja
pompom.gif
 

Thom

Thom
Bugged (link):
Ik vind dat hele gedoe om niet verkopen gewoon onzin. Ik zou gewoon als volgt doen:

Veiling voor verplicht verkopen, minimum bedrag invullen wat jij vindt dat het waard is.
Onderbieden toestaan, maar daar geldt dan geen 24-uur regel o.i.d. op, wil je er vanaf dan verkoop je het. Is er geboden in de veiling: verplicht kopen.

Simpel toch
confused.gif



Het slaat inderdaad nergens op dat mensen hun eigen regels verzinnen voor hun topics.
 

Jordy

New member
Bugged (link):
Ik vind dat hele gedoe om niet verkopen gewoon onzin. Ik zou gewoon als volgt doen:

Veiling voor verplicht verkopen, minimum bedrag invullen wat jij vindt dat het waard is.
Onderbieden toestaan, maar daar geldt dan geen 24-uur regel o.i.d. op, wil je er vanaf dan verkoop je het. Is er geboden in de veiling: verplicht kopen.

Simpel toch
confused.gif



Dit ja, dan is het voor iedereen even duidelijk en iedere keer dat gezeik of ze hem nou wel verkopen of niet. Is voor niemand duidelijk.
 

Willem

Active member
Ja dat is dus het hele feestje, sindsdien wordt toegestaan dat je van de forumregels mag afwijken als je dat maar in je topic vermeldt. Kortom, iedereen verzint zijn eigen regels en bieders zijn alsnog de dupe omdat ze het topic niet altijd lezen. Zelfde verhaal voor prijsvragen & contests, dat subforum wordt tegenwoordig alleen maar gebruikt om zo goedkoop mogelijk iets te kopen wat eigenlijk een aanvraag is.
 

Thom

Thom
Willemmm (link):
Ja dat is dus het hele feestje, sindsdien wordt toegestaan dat je van de forumregels mag afwijken als je dat maar in je topic vermeldt. Kortom, iedereen verzint zijn eigen regels en bieders zijn alsnog de dupe omdat ze het topic niet altijd lezen. Zelfde verhaal voor prijsvragen & contests, dat subforum wordt tegenwoordig alleen maar gebruikt om zo goedkoop mogelijk iets te kopen wat eigenlijk een aanvraag is.


Ja, klopt.
Eindtijd die zelf bepaald wordt, winnaars die niet per se uitgekozen hoeven worden, dat is geen contest meer.
 
Bovenaan