Ik stel me even voor, ik ben Perry.

Poesen

Debiel sinds 2012.
Hey, Ik ben Perry, 19 jaar oud en woon in Zoetermeer met mijn eigen huisje, en vogels die er echt een bende van maken en heb het naar mijn zin.

Zelf heb ik hersenletsel, gekregen toen ik ~1 jaar oud was door vaccinaties want was daar overgevoelig voor (zeg niet dat ze slecht zijn, maar voor mij wel.)

Ondertussen ben ik systeembeheerder bij een gamemuseum en werk ik daarnaast ook nog eens aan mijn eigen hosting bedrijf,
de meeste kennen mij waarschijnlijk wel van vroeger, ben sinds 2012 lid van one2xs en heb veel zien veranderen op dit platform, de meeste zijn geregistreerd in hun jeugd net zoals ik, op mijn 11 jarige leeftijd heb ik one2xs ontdekt en ben sindsdien niet meer weg te slaan, (tot ergernissen toe) want zelfs Lennard heeft me zelfs een keer geroast, en voel me gelijk weer helemaal thuis.

mijn hobby's zijn reizen, programmeren, auto's (ook al heb ik NOG geen rijbewijs of auto, maar ben aan het sparen.) en uiteraard ICT, van servers tot telefoons daar ben ik geïnteresseerd in, zelf maak ik ook websites voor projecten of aanvragen.

Wil je nog iets weten? stel gerust je vraag en je krijgt (als het goed is) antwoord. :)

Fijn om terug te zijn.
 

Mitcheel

Front-end Developer
Hee Perry, leuk om te lezen, wel minder uiteraard van je hersenletsel! Goed dat je terug bent!
 

Brick

Member
Hee Perry, one2xs zou one2xs niet zijn zonder (Mc)poesen!

Lid geworden 26 aug 2009
Haal ik je met negen toch effe mooi in :p

Hoop voor je dat rijlessen en examineringen bij het CBR gauw doorgaan, rijbewijs halen en mogen rondkachelen is mooiste wat er is
 

W1nd0x

#smilemore
Welkom terug! Leuk om te zien dat net zoals de meeste leden, one2xs eigenlijk een deel van je jeugd is geweest. :p
Wat voor vogels heb je?

Hee Perry, one2xs zou one2xs niet zijn zonder (Mc)poesen!


Haal ik je met negen toch effe mooi in :p

Hoop voor je dat rijlessen en examineringen bij het CBR gauw doorgaan, rijbewijs halen en mogen rondkachelen is mooiste wat er is
Rijden is het beste wat er is! Zo rustgevend.
 

Poesen

Debiel sinds 2012.
Hey bedankt voor de reacties!


Welkom terug! Leuk om te zien dat net zoals de meeste leden, one2xs eigenlijk een deel van je jeugd is geweest. :p
Wat voor vogels heb je?


Rijden is het beste wat er is! Zo rustgevend.
3 Zebravinkjes


Welkom terug!
wat voor hersenletsel heb je als ik vragen mag?
Tussen mijn hersenen en schedel 7 tot 9 hersenbloedingen op verschillende tijdstippen en plekken, soms zeg ik iets voordat ik nadenk en mijn motoriek is he-le-maal naar de Filistijnen.

Hoi Perry, leuk dat je van autos houdt! Hebben we iets om over te praten. Welkom terug!
Gaan we zeker doen :)
 
Bovenaan