Indeling forum

Braam

New member
Hallo beste forum leden,

sinds ik mijn nieuwe monitor heb, doet het forum nogal raar.

Hier een pic:
naamlooswbu.png


Iemand die weet hoe ik dat kan fixen?

Alvast bedankt, Bram.


PS: Het ziet er mooi klootn uit.
 

Maartenl

New member
Heb ik ook soms, beeld staat niet op 100%

Druk op dat pijltje naar omhoog boven CTRL en dan scrollen
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
CTRL + 0

Dat zet het zoomniveau van firefox weer goed als het goed is.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Braam (link):
redface.gif
even proberen

is wel uber groot nu, maar het werkt. Thanks


Hoeveel inch is je scherm en wat is je resolutie?
 

Braam

New member
Rik (link):

Braam (link):
redface.gif
even proberen

is wel uber groot nu, maar het werkt. Thanks


Hoeveel inch is je scherm en wat is je resolutie?



26" / 66cm

En resolutie staat op 1280x960
 

Lennard

Active member
Tgrm (link):
Ik heb precies hetzelfde op 15,6" en 24" met 1080p (full-hd)
Zet jij je zoom ook eens op 100%, is het dan wel goed?
 

Tgrm

New member
Lennard (link):

Tgrm (link):
Ik heb precies hetzelfde op 15,6" en 24" met 1080p (full-hd)
Zet jij je zoom ook eens op 100%, is het dan wel goed?



Tuurlijk is het dan goed.
emo.gif


Ik liet alleen maar even weten dat dit waarschijnlijk op alle 1080p of groter schermen is.
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Je moet hem gewoon op 100% laten staan, als je het niet kunt lezen moet je je schermresolutie maar kleiner zetten (of groter, net hoe je het bekijkt), maar als je gaat inzoomen dan werkt de boel niet goed meer.
 

Wiitse

New member
Inderdaad. Het is dan je eigen fout en niet die van one2xs. Als je het te klein vind moet je maar een bril kopen. Mijn broer heeft ook een full hd laptop en daarop kun je het ook wel gewoon lezen.
 

Braam

New member
Wiitse (link):
Inderdaad. Het is dan je eigen fout en niet die van one2xs. Als je het te klein vind moet je maar een bril kopen. Mijn broer heeft ook een full hd laptop en daarop kun je het ook wel gewoon lezen.


ik wilde hem juist kleiner
cry.gif
 

Tgrm

New member
Wiitse (link):
Inderdaad. Het is dan je eigen fout en niet die van one2xs. Als je het te klein vind moet je maar een bril kopen. Mijn broer heeft ook een full hd laptop en daarop kun je het ook wel gewoon lezen.


Vind ik niet. Een website moet cross-browser werken en ook op alle schermen. Ga dan niet de schuld leggen bij de gebruikers, de zoomfunctie in je browser is namelijk niet voor niets gebouwt.

Hoe dan ook maakt het opzich niet veel uit, maar ik ben toch wel benieuwd waardoor dit komt.
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Tsja, hier werkt het allemaal prima in Chrome, Firefox, Opera en IE, ook met in- en uitzoomen.
Bovendien is geen enkele site 100% cross-browser. Je moet ergens je grenzen leggen, en als je niet kunt inzoomen in onze layout dan ben je de een van de eersten die daarover klaagt in 3 jaar tijd, en dan voel ik er niet heel veel voor om de hele layout om te gooien zodat het wel werkt.
 

Tgrm

New member
Lennard (link):
Tsja, hier werkt het allemaal prima in Chrome, Firefox, Opera en IE, ook met in- en uitzoomen.
Bovendien is geen enkele site 100% cross-browser. Je moet ergens je grenzen leggen, en als je niet kunt inzoomen in onze layout dan ben je de een van de eersten die daarover klaagt in 3 jaar tijd, en dan voel ik er niet heel veel voor om de hele layout om te gooien zodat het wel werkt.


Hoef je ook niet te doen natuurlijk. Maar Wiitse gaf de schuld aan de gebruikers, daar ben ik het gewoon niet mee eens. Aangezien de technologie steeds vooruit gaat zal binnenkort iedereen wel een 1080p(full-hd) scherm hebben en waarschijnlijk nog meer aanpassingen in browsers e.d. waardoor er meer problemen kunnen ontstaan. Op dat moment moet de Beheerder daar aanpassingen voor maken en kan de gebruiker daar niks aan doen.

Dat probeerde ik alleen maar te zeggen.
wink.gif
 

Lennard

Active member
Ik draai bijna full-hd (2x1680x1050) en zoals gezegd: bij mij werkt het prima.

Maargoed, als het er niet uit zit kun je uitzoomen zoals Rik al heeft gezegd, dan werkt het prima.
smile.gif
 
Bovenaan