ingelogd blijven knop

Krm

Active member
Een button dat je kan aanklikken als je ingelogd wil blijven ik moet steeds opnieuw inloggen op me bb
 

Lennard

Active member
Je loginsessie wordt aan een IP verbonden, zolang je dat IP houdt en niet uitlogt, blijf je gewoon ingelogd.
Hij kan omgaan met licht dynamische IPs (dus als je van 123.123.123.123 naar 123.123.150 gaat), maar als je IP heel erg verandert dan gaat hij er voor de zekerheid maar vanuit dat je iemand anders bent.

Ik kan alleen zorgen dat je ingelogd blijft door die IP check er uit te halen, maar dan wordt het weer een stuk onveiliger en gevoeliger voor hackers, dus dat lijkt me niet zo slim.
 

Lennard

Active member
Maar als ik jouw IP overzicht bekijk dan staan daar ook onwijs veel IP adressen. Daar komt het door, en helaas kan ik dat niet uit gaan zetten.
 

Krm

Active member
haha klopt wel er staan zeker minstens
50 verschillende ip,s
yummie.gif
 

Krm

Active member
bij me bb is er wel probleem als ik internet sluit en opnieuw naar one2xs ga ben ik ook uitgelogd en volgens mij is me bb ip gewoon steeds zelfde
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Kerem (link):
bij me bb is er wel probleem als ik internet sluit en opnieuw naar one2xs ga ben ik ook uitgelogd en volgens mij is me bb ip gewoon steeds zelfde

Heeft hij dan niet gewoon de sessies gewiped?
 
Bovenaan