inloggen op roundcube/admin panel

Meutr

New member
Hallo,

hoe komt het dat ik alleen op mn admin panel/roundcube geraak via mn s2.one2xs.com link, en niet via mn gewone domein link: www.oneclan.nl/roundcube ?

Als ik via www.oneclan.nl/roundcube probeer in te loggen staat er dat mn login invalid is..

Trouwens, waarom staat er s2.one2xs.com ?
Ik ben een tijd geleden verhuist naar server 3. o-o
 

Meutr

New member
Maar bestaat er een mogelijkheid zodat men via www.oneclan.nl/roundcube kan inloggen?
Ik heb namelijk 3 "staff" leden die alledrie ook gebruik zouden maken van Roundcube, en ik heb liever niet dat ze dan via dat IP enz. moeten inloggen.
yummie.gif


//
Nickjexx (link):
Dan is het volgens mij .s3.one2xs.com


Dan krijg ik dit:
DirectAdmin Login Page
Invalid login. Please verify your Username and Password

Echt heel raar allemaal.. Alsof hij niet volledig overgeplaatst is naar s3. o-o

//edit: 2 berichten samengevoegd
 

Marjolein

Miss Marjolein
Meutr (link):
Maar bestaat er een mogelijkheid zodat men via www.oneclan.nl/roundcube kan inloggen?
Ik heb namelijk 3 "staff" leden die alledrie ook gebruik zouden maken van Roundcube, en ik heb liever niet dat ze dan via dat IP enz. moeten inloggen.
yummie.gif

ik zie het probleem niet? Ip of domeinnaam, het resultaat blijft hetzelfde
smile.gif
 

Meutr

New member
Marjolein (link):
je kan het beste met de ip van je server inloggen
dus als je op server 3 zit:
http://89.188.29.59/roundcube

en je subdomein past zich niet vanzelf aan volgens mij.


Via dat IP kan ik ook niet inloggen op roundcube.
Alleen via dat server 2 linkje.

Kheb echt het gevoel dat die overplaatsting naar server 3 niet volledig goed is gegaan destijds
yummie.gif


EDIT:
tja, een probleem is het niet echt. Alles werkt gewoon via die s2.one2x.com link, maarja.. Dan ziet iedereen ook gelijk mn inlogname voor het admin panel enz. Dat heb ik gewoon liever niet.

Normaal moet het via www.oneclan.nl/roundcube kunnen, dus dan wil ik gewoon dat dat werkt
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik denk het ook niet, je kan dan het beste even een ticket aanmaken. Ruben of Lennard kunnen dit dan nakijken en fixen voor je.
 

Alemaalte

New member
Wat vul je in? Het emailadres of de accountnaam? Als ik me niet vergis moet je als je via je domein inlogd het emailadres gebruiken.
 

Meutr

New member
Alemaalte (link):
Wat vul je in? Het emailadres of de accountnaam? Als ik me niet vergis moet je als je via je domein inlogd het emailadres gebruiken.


Ik vul het e-mail adres in. Ik probeerde ook al met mn account naam enz, maar dat lukt allemaal niet via server3 link / mn domein naam. Alleen via die server2 link kan ik inloggen.

Ik heb een ticket aangemaakt voor dit probleem.
smile.gif
 

Meutr

New member
Nickjexx (link):
Dan is het volgens mij .s3.one2xs.com


Dan krijg ik dit:
DirectAdmin Login Page
Invalid login. Please verify your Username and Password

Echt heel raar allemaal.. Alsof hij niet volledig overgeplaatst is naar s3. o-o
 
Bovenaan