Inloggen

Maartenf

New member
Hallo,

One2xs geeft bij mij de laatste tijd een bug.
bloos.gif

Als ik de website kom en naar het forum ga dan zegt hij dat er geen fora beschikbaar is...
Oké, dit is normaal maar eigenlijk ben ik dan al ingelogd.
Hij zegt: log je in. Dat doe ik maar een keer ingelogd zegt hij dat ik al aangemeld ben!
confused.gif

Ook geeft hij vaak geen toegang als ik een topic wil bekijken.
Als ik dan een paar keren refresh of opnieuw naar forum ga, dan doet hij het weer.

Misschien is dit goed voor de beheerders om te weten?

MVG ;D
Maartenf
 

Maartenf

New member
Alles is aangevinkt.
Daarstraks als ik in mijn bericht een spelfout zag dan wou ik het aanpassen en toen zij hij dat ik geen rechten had om mijn eigen bericht te bewerken.
 

Lennard

Active member
Dan zit er iets met je cookies niet goed... log eens helemaal uit, verwijder je cookies van one2xs.com eens en log opnieuw in?
 
G

Guest

Guest
En als je het probeert via een andere browser en / of computer? Werkt het dan wel?
Want dan zou ik inderdaad even naar je cookies kijken op je computer (Browser).
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Ik weet probleem, ik had er ook las van:
Je IP verandert om de zoveel tijd, je logt in op IP, ik heb het met me blackberry van t-mobile!
 

Maartenl

New member
Jellesch (link):
Ik weet probleem, ik had er ook las van:
Je IP verandert om de zoveel tijd, je logt in op IP, ik heb het met me blackberry van t-mobile!


Wat je nu zegt slaat nergens op. Dat heb je 1x per dag (maximum) en is over als je opnieuw inlogt, wat hier niet het geval is.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Maartenl (link):

Jellesch (link):
Ik weet probleem, ik had er ook las van:
Je IP verandert om de zoveel tijd, je logt in op IP, ik heb het met me blackberry van t-mobile!


Wat je nu zegt slaat nergens op. Dat heb je 1x per dag (maximum) en is over als je opnieuw inlogt, wat hier niet het geval is.



Jonge, ik heb het toch ook, dat is sowieso de oorzaak.
 

Lennard

Active member
Nee, want dan ben je helemaal uitgelogd, en niet af en toe wel en af en toe niet. Tenzij je IP om de seconde verandert en weer terug verandert, maar dat lijkt me niet.
 
A

Antonn

Guest
Jellesch (link):

Maartenl (link):

Jellesch (link):
Ik weet probleem, ik had er ook las van:
Je IP verandert om de zoveel tijd, je logt in op IP, ik heb het met me blackberry van t-mobile!


Wat je nu zegt slaat nergens op. Dat heb je 1x per dag (maximum) en is over als je opnieuw inlogt, wat hier niet het geval is.



Jonge, ik heb het toch ook, dat is sowieso de oorzaak.





Maartenf (link):
Hallo,
Hij zegt: log je in. Dat doe ik maar een keer ingelogd zegt hij dat ik al aangemeld ben!
confused.gif


MVG ;D
Maartenf


Jonge, (
emo.gif
) , hij zegt dat ie gewoon ingelogd is.

^E

LENNARD
frown.gif
 

Antonn

New member
Maartenl (link):

Jellesch (link):
Ik weet probleem, ik had er ook las van:
Je IP verandert om de zoveel tijd, je logt in op IP, ik heb het met me blackberry van t-mobile!


Wat je nu zegt slaat nergens op. Dat heb je 1x per dag (maximum) en is over als je opnieuw inlogt, wat hier niet het geval is.



Je logt in met een sessie per IP, kijk op je profiel maar eens onderaan.
 
Bovenaan