Internationale advertenties

Dylan

<script>
Hoi

Nu ik een internationale website heb en ik nog geen 18+ ben wil ik advertenties van one2xs op mijn site hebben.
Alleen er staan allemaal Nederlandse advertenties, misschien een ook internationale advertenties toe te staan?
 

Jordyt

New member
Misschien moet je dit idee wat verder uitwerken? Het is nu allemaal nog wat onduidelijk.
 

Fass

Active member
Ik denk niet dat dit makkelijk te maken is.. Bovendien, als het er komt zal het echt nog wel even duren voordat je het werkelijk kan gebruiken. Je kan dus maar beter iemand van 18+ zoeken die je vertrouwt en Adsense oid gebruiken.
 
G

Guest

Guest
Ligt aan de adverteerders op One2xs?
Of staat er in de regels dat alleen Nederlandse advertenties zijn toegestaan?
 

Dylan

<script>
Xjessex (link):
Ligt aan de adverteerders op One2xs?
Of staat er in de regels dat alleen Nederlandse advertenties zijn toegestaan?


Geen idee maar je kan nergens instellen welke talen je wilt.
 

Fass

Active member
Er zijn wel affiliate diensten zoals Sponsorpay (?) die zich automatisch aanpassen aan het land van de bezoeker (geloof ik), maar dit is waarschijnlijk niet gemakkelijk om te implementeren in het huidige system.
 

Lennard

Active member
Het is soms al lastig om Nederlandstalige adverteerders aan te trekken. In het begin van one2xs ging dat wel prima, maar dankzij de crisis zie je toch dat steeds meer adverteerders afstappen van lead conversie (iets doen wat gratis is, bijvoorbeeld inschrijven op een nieuwsbrief, spelletje spelen) en overgaan naar sales conversie (iets kopen), of dat je ellenlange enquêtes moet invullen en daarbij je hele privéleven prijsgeeft voor 0,2 punt ofzo.

Buitenlandse adverteerders krijgen is dan nóg lastiger, en de markt ervoor is op one2xs erg klein (er zijn maar een paar gebruikers die ze überhaupt op hun site zetten, en dan is er nog weer een klein deel daarvan dat daadwerkelijk leads krijgt ermee).
 
Bovenaan