Is er een website die

Mikeschippers

New member
Wouterp (link):
Je kan bijvoorbeeld wel mollie naar je bank overzetten en met bank ze kopen?


Ja, je kan je Mollie tegoed laten uitbetalen. Voor Nederland is dit vanaf €25,- mogelijk en voor België vanaf €50,- (dacht ik).
 

Antonn

New member
Mikeschippers (link):

Wouterp (link):
Je kan bijvoorbeeld wel mollie naar je bank overzetten en met bank ze kopen?


Ja, je kan je Mollie tegoed laten uitbetalen. Voor Nederland is dit vanaf €25,- mogelijk en voor België vanaf €50,- (dacht ik).



Waar / Hoe dan?
 

Mikeschippers

New member
Vriendje (link):

Mikeschippers (link):

Wouterp (link):
Je kan bijvoorbeeld wel mollie naar je bank overzetten en met bank ze kopen?


Ja, je kan je Mollie tegoed laten uitbetalen. Voor Nederland is dit vanaf €25,- mogelijk en voor België vanaf €50,- (dacht ik).



Waar / Hoe dan?



Bij Mollie zelf.
 

Mertdelft

New member
Ja, Dat klopt, Maar ik dacht dat je ook net als Paysafecard, ook bij mollie kon betalen met een code
yummie.gif
 

Mikeschippers

New member
Mertdelft (link):
Ja, Dat klopt, Maar ik dacht dat je ook net als Paysafecard, ook bij mollie kon betalen met een code
yummie.gif



Mollie biedt wel een dienst aan waarmee je betalingen via Paysafecard kunt accepteren, maar hiervoor heb je wel een inschrijving bij de Kamer van Koophandel nodig
wink.gif
 

Marv

Active member
Mikeschippers (link):

Mertdelft (link):
Ja, Dat klopt, Maar ik dacht dat je ook net als Paysafecard, ook bij mollie kon betalen met een code
yummie.gif



Mollie biedt wel een dienst aan waarmee je betalingen via Paysafecard kunt accepteren, maar hiervoor heb je wel een inschrijving bij de Kamer van Koophandel nodig
wink.gif




Lennard jij hebt toch een prive kvk hiervoor? Draag jij ook belasting af enzo?
 

Mikeschippers

New member
Efferinie (link):

Mikeschippers (link):

Mertdelft (link):
Ja, Dat klopt, Maar ik dacht dat je ook net als Paysafecard, ook bij mollie kon betalen met een code
yummie.gif



Mollie biedt wel een dienst aan waarmee je betalingen via Paysafecard kunt accepteren, maar hiervoor heb je wel een inschrijving bij de Kamer van Koophandel nodig
wink.gif




Lennard jij hebt toch een prive kvk hiervoor? Draag jij ook belasting af enzo?



Iedereen moet belasting betalen, dus ook Lennard.
 
Bovenaan