jaartal bij de topics

Jesse

New member
Hoi,
Het viel me op dat topics wel een datum hebben, maar geen jaartal. Zo zijn er een aantal topics vorig jaar geplaatst, alleen lijkt het net alsof ze dit jaar zijn geplaatst: Door ... op 30-11 14:51. (vorig jaar dus)

Het zal denk ik alleen niet passen in de forum index (tenzij je het woordje op weglaat), misschien wel bij elke cattegorie?
Het zou anders ook nog afgekort kunnen worden in: 09 10 11 etc

edit:
Als je een topic van vorig jaar aanklikt dan staat het wel boven elke post, heeft dit te maken met gebrek aan ruimte of?
 

Jurgen

Active member
Je kunt toch het topic openen? Daar staat namelijk de datum gewoon in de post.
yummie.gif
 

Jesse

New member
Jurrie (link):
Je kunt toch het topic openen? Daar staat namelijk de datum gewoon in de post.
yummie.gif


Ja dit zag ik ook, maar het zou makkelijker zijn als het bij elke cattegorie achter elke datum stond.
Met de zoekfunctie kun je namenlijk geen topics nog zoeken, ik zocht een topic en wist wil ongeveer wanneer hij geplaatst was (erg lastig dus als je de jaartallen niet kan zien)
 

Luukvdo

New member
Bij categorien gaat het ook niet passen denk ik, sommige mensen hebben nogal lange gebruikersnamen en daar past het nu al niet
 

Jesse

New member
En als je overal het woordje op weglaat en achter de tijd zet 010 (jaartallen). Dit zal wel moeten passen dan denk ik.
 

Luukvdo

New member
Mja, misschien wel. Maar sowieso is er bij de date functie van PHP niks dat met 3 cijfers het jaar aangeeft (of je moet een beetje gaan kloten). Sowieso vind ik het niet echt nodig, als je graag wilt weten uit welk jaar het topic is moet je er gewoon op klikken
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik snap de bedoeling niet echt...je ziet achter de topicnaam de laatste reactie in dat topic en dit staat altijd op volgorde, dus ookal komt er een topic uit 2009 op de 1e pagina te staan dan zal de laatste reactie altijd uit 2010 zijn. Dus je moet sowieso de topic openen om te zien in welk jaar die is aangemaakt.
 

Jesse

New member
Marjolein (link):
ik snap de bedoeling niet echt...je ziet achter de topicnaam de laatste reactie in dat topic en dit staat altijd op volgorde, dus ookal komt er een topic uit 2009 op de 1e pagina te staan dan zal de laatste reactie altijd uit 2010 zijn. Dus je moet sowieso de topic openen om te zien in welk jaar die is aangemaakt.

Daar heb je gelijk in, maar ik zocht een topic, en dan is het hinderdelijk dat je de hele tijd op topic titels moet tikken om te kijken in welk jaar de topics zijn aangemaakt.

Een andere betere oplossing is dat Lennard is de zoekfunctie van het forum afmaakt
pompom.gif
 
Bovenaan