Je kennis van websites

Jordy

New member
Hoi,

een kleine leuke toevoeging is dat je in je profiel kunt neerzetten waarin je verder hebt geleerd. Bedoel ik eigen wat je allemaal kunt op het gebied van webwereld gebied.

In mijn geval zou er HTML, CSS, PHP en SEO komen te staan. Lijkt me handig als je iemand wilt vragen of hij iets kan maken dat je dat even snel na kunt kijken.

Natuurlijk ook een leuke toevoeging, zo kun je zien wat de gemiddelde gebruiker allemaal kan.

Laat maar horen of je het iets is!
Groetjes Jordy
 

Jordy

New member
Dylanh (link):
Is al vaker voorgesteld volgens mij.


Ja ik wist het niet precies niet meer maar leek me wel een leuke toevoeging.
 

Jordy

New member
Thom (link):
Lijkt me lastig in te schatten wanneer je nou echt iets kunt.


Ja dat is voor iedereen anders maar als je gewoon de taal goed beheerst?
 

Milan

New member
Bijv. Mensen die zeggen dat ze PHP 100% kunnen
emo.gif
. Het enige wat ze dan kunnen is een if else en een echo.

Daarnaast kun je een taal nooit 100% kunnen omdat PHP al ontiegelijk veel functies heeft.
 

Jordii

New member
Leuk idee, alleen er zullen wel wat mensen aankomen zetten met dat ze heel goed PHP, (Bijvoorbeeld) kunnen. Maar uiteindelijk kunnen ze het niet.
Is het dan geen idee om even snel een progammeer taal aanklikt, dat je dan even snel 3 vragen krijgt over die taal?
Is maar een klein idee.
smile.gif
 

Patricka

New member
Ergens 100% mee kunnen werken zegt niet altijd wat. Als je bijvoorbeeld Photoshop 100% kent, zegt het niet direct dat je er ook wat moois mee kunt maken.
smile.gif
 

Jordy

New member
Patricka (link):
Ergens 100% mee kunnen werken zegt niet altijd wat. Als je bijvoorbeeld Photoshop 100% kent, zegt het niet direct dat je er ook wat moois mee kunt maken.
smile.gif



Ja, je kent alle opties wel maar kunt niet mooi kleuren bewerken enz..

Maar je komt er wel snel achter als hij of zij dat heeft gelogen.
 
G

Guest

Guest
Je hoeft het ook niet in procenten aan te duiden
emo.gif
Gewoon instellen wat je wel en niet kan.
 

Azdin

New member
Raaoul (link):
Je hoeft het ook niet in procenten aan te duiden
emo.gif
Gewoon instellen wat je wel en niet kan.
Kan je gewoon in je onderschrift doen.

Dit idee is waardeloos en dat zal het ook blijven.
 
G

Guest

Guest
Azdinnn (link):

Raaoul (link):
Je hoeft het ook niet in procenten aan te duiden
emo.gif
Gewoon instellen wat je wel en niet kan.
Kan je gewoon in je onderschrift doen.

Dit idee is waardeloos en dat zal het ook blijven.



Klopt.
 

Jordyt

New member
Milan (link):
Bijv. Mensen die zeggen dat ze PHP 100% kunnen
emo.gif
. Het enige wat ze dan kunnen is een if else en een echo.

Daarnaast kun je een taal nooit 100% kunnen omdat PHP al ontiegelijk veel functies heeft.


Yes, ik kan dan nu officieel PHP
emo.gif
 

Robiin

New member
Kijk:


Quote:
Marktplaats

Wat:Een aparte plek om producten die op one2xs staan (hosts en domeinen) aan te bieden voor punten. Zodra de tijd verstreken is wordt het product automatisch over geschreven naar de hoogste bieder en worden de punten afgeschreven van de koper.

status: Goedgekeurd (d.d. 15-12-2010)

Opmerking: Zodra de beheerders tijd hebben gaan ze hieraan werken, dit kan enige tijd in beslag nemen omdat zij nog meer belangrijke dingen op hun to-do-lijst hebben staan. 
 

Dylan

<script>
Robiin (link):
Kijk:


Quote:
Marktplaats

Wat:Een aparte plek om producten die op one2xs staan (hosts en domeinen) aan te bieden voor punten. Zodra de tijd verstreken is wordt het product automatisch over geschreven naar de hoogste bieder en worden de punten afgeschreven van de koper.

status: Goedgekeurd (d.d. 15-12-2010)

Opmerking: Zodra de beheerders tijd hebben gaan ze hieraan werken, dit kan enige tijd in beslag nemen omdat zij nog meer belangrijke dingen op hun to-do-lijst hebben staan. 



Wat heeft dat met dit topic te maken?
 

Robiin

New member
Dylanh (link):

Robiin (link):
Kijk:


Quote:
Marktplaats

Wat:Een aparte plek om producten die op one2xs staan (hosts en domeinen) aan te bieden voor punten. Zodra de tijd verstreken is wordt het product automatisch over geschreven naar de hoogste bieder en worden de punten afgeschreven van de koper.

status: Goedgekeurd (d.d. 15-12-2010)

Opmerking: Zodra de beheerders tijd hebben gaan ze hieraan werken, dit kan enige tijd in beslag nemen omdat zij nog meer belangrijke dingen op hun to-do-lijst hebben staan. 



Wat heeft dat met dit topic te maken?



Ja zie het, deze reactie miste ik een dat andere topic
cry.gif
 
Bovenaan