Kan geen subomein aanmaken?

Christum

Member
Ik wilde een subdomein aanmaken, wat anders altijd lukt maar nu krijg ik ineens een hele vage error:


Quote:
Kan geen subdomein toevoegen
--------------------------------------------------------------------
Details


Error creating /home/lasertools/domains/habboway.be/public_html/hw-v3
User disk quota exhausted when trying to create /home/lasertools/domains/habboway.be/public_html/hw-v3

Error creating /home/lasertools/domains/habboway.be/public_html/hw-v3/cgi-bin
A directory component in /home/lasertools/domains/habboway.be/public_html/hw-v3/cgi-bin does not exist or is a dangling symbolic link

Error creating /home/lasertools/domains/habboway.be/private_html/hw-v3
User disk quota exhausted when trying to create /home/lasertools/domains/habboway.be/private_html/hw-v3



Weet iemand wat ik verkeerd doe? Ik heb namelijk ook al last dat ik geen nieuwe bestanden op me host kan zetten zou dit er ook wat mee te maken kunnen hebben?

Alvast bedankt, Lasertools
 

Christum

Member
ik heb nog 150 mb dataruimte en iets van 3GB dataverkeer dus lijkt me van wel
wink.gif


E: me webruimte zit ineens helemaal vol dat verklaart dus dat ik er niks meer op kon zetten
confused.gif


Waarschijnlijk komt dit dus door een andere website die ik tijdelijk er op had gezegt omdat die geen host had, toch maar even zegen dat die wat anders moet verzinnen omdat hij teveel gebruikt
wink.gif
 

Daan

New member
Lasertools (link):
ik heb nog 150 mb dataruimte en iets van 3GB dataverkeer dus lijkt me van wel
wink.gif


E: me webruimte zit ineens helemaal vol dat verklaart dus dat ik er niks meer op kon zetten
confused.gif



Dat dacht ik al omdat er "User disk quota exhausted" stond
smile.gif
 

Christum

Member
ik ga hem toch even zeggen dat die andere er af moet of minder moet gegebruiken in ieder geval bedankt
smile.gif
 
Bovenaan