Kerstactie One2xs

Publitime

New member
Komt er geen kerstactie bij one2xs of nieuwjaarsactie?
Dat je op een link moet drukken op één van die dagen en je dan punten krijgt
smile.gif

Zou wel heel tof zijn!
 

Publitime

New member
Ja maar voor die actie moet je iets doen en die actie is volledig in het voordeel van one2xs:
Nieuwe leden aanwerven!
 

Pascal

New member
En in het voordeel van de winnaar misschien?

Alsof one2xs een actie gaat geven die voor hen in het nadeel is
emo.gif
 

Publitime

New member
Natuurlijk maar je refferal moet minimun 1 punt hebben!
Ik heb zo al 10 refferals maar geen enkel die 1 punt heeft is dat niet in het voordeel van one2xs zij hebben extra leden maar ik heb nog altijd geen extra punten
smile.gif


En er zijn veel mensen met refferals die geen 1 punt hebben!
 

Pascal

New member
Ja die referrals moeten 1 punt hebben zodat duidelijk is dat ze in ieder geval actief bezig zijn geweest, anders kan je al je vrienden aan laten melden en nooit meer terug laten keren, daar heeft one2xs niks aan. Als je zon actie houdt moet het wel zo zijn dat one2xs er ook wat aan heeft, anders kan je net zo goed die actie niet houden, zou namelijk alleen maar nadelig zijn.

En 1 punt halen is ook niet zo moeilijk (even aanmelden bij euroclix bijvoorbeeld).

Maargoed, over het wel of niet komen van een kerstactie gaan Ruben en Lennard
smile.gif
 

Ruben

New member
Pascal:
Ja die referrals moeten 1 punt hebben zodat duidelijk is dat ze in ieder geval actief bezig zijn geweest, anders kan je al je vrienden aan laten melden en nooit meer terug laten keren, daar heeft one2xs niks aan. Als je zon actie houdt moet het wel zo zijn dat one2xs er ook wat aan heeft, anders kan je net zo goed die actie niet houden, zou namelijk alleen maar nadelig zijn.

En 1 punt halen is ook niet zo moeilijk (even aanmelden bij euroclix bijvoorbeeld).

Wat hij zegt


En ik denk niet dat er een kerstactie komt, misschien volgend jaar; als we een miljoenenbedrijf zijn
emo.gif
 

Publitime

New member
Ruben:

Pascal:
Ja die referrals moeten 1 punt hebben zodat duidelijk is dat ze in ieder geval actief bezig zijn geweest, anders kan je al je vrienden aan laten melden en nooit meer terug laten keren, daar heeft one2xs niks aan. Als je zon actie houdt moet het wel zo zijn dat one2xs er ook wat aan heeft, anders kan je net zo goed die actie niet houden, zou namelijk alleen maar nadelig zijn.

En 1 punt halen is ook niet zo moeilijk (even aanmelden bij euroclix bijvoorbeeld).

Wat hij zegt


En ik denk niet dat er een kerstactie komt, misschien volgend jaar; als we een miljoenenbedrijf zijn
emo.gif




Niet zo moeilijk inderdaad alleen spijtig dat je 2 maand moet wachten en dan de actie al over is!
smile.gif
 

Lennard

Active member
Nope, alleen de eerste.
wink.gif


We zijn overigens wel van plan om vaker acties te doen, maar voordat we daar aan beginnen moet o2x eerst een tijdje draaien zodat we weten wat we aan acties kunnen uitgeven zonder verlies te draaien.
 

Ruben

New member
Kan wel, want als maar 1 iemand besluit mee te doen en maar 1 actief lid wordt aangebracht door de actie moeten wij toch die domeinnaam uitkeren en draaien wij dus verlies.
 

Merlin

New member
Publitime:
Komt er geen kerstactie bij one2xs of nieuwjaarsactie?
Dat je op een link moet drukken op één van die dagen en je dan punten krijgt
smile.gif

Zou wel heel tof zijn!


Ik denk dat ik voor Ruben en Lennard spreek, als ik zeg dat one2xs nu in verhouding nog maar een heel jong en kwetsbaar bedrijf is... Er zijn geen geldschieters en dus kan one2xs ook niet in financiële nood geholpen kunnen worden, mocht dat nodig zijn.

Daarom is het belangrijk geen domme beslissingen te maken die het bedrijf ten onder kunnen helpen. Eerst een tijdje draaien en kijken wat het oplevert... Daarna investeren in dergelijke acties...

Het is inderdaad wel jammer, aangezien het nu kerst is, dat er geen speciale actie komt...
 

Lennard

Active member
Om toch nog een soort van kerstidee de wereld in te helpen: Vandaag zijn alle 0.35-enquêtes uit november gekeurd.

Edit:
De rest wat onder mijn beheer valt (QuizWinners, Doublepoints, Online Voorverkoop, Euroclix, Vistaprint, en dus de 0.35-enquêtes) zijn ook gekeurd.
pompom.gif
 

Rogier

New member
nou vind ik niet.
ik heb alleen van euroclix watt gehad. en al die enquetes heb ik niks van gehad. (ook niet van die die ik zelf heb ingevuld)
 

Lennard

Active member
Klopt.
Je hebt nog wel drie openstaande enquêtes staan in december.

Geen persoonlijke vragen in dit topic; open daar een ticket voor..
 
Bovenaan