Kerstpakket?

Jurgen

Active member
Ja, ik kan zelfs niet via jurrie.one2xs.com
Maar nu ben ik dus mooi mijn domein kwijt
sadley.gif
 

Joeri

Active member
Toch maar goed dan dat er gisteravond nog problemen waren met me domein bestellen
yummie.gif
 

Jurgen

Active member
@Robbert, dan wilde ik dus, maar dan moet je eerst het domein toevoegen aan direct-admin en dat kan dus niet want alles is uit direct-admin verwijderd en als ik hem toevoeg zegt hij dat het domein al op een andere hosting zit. Die van die Carmen.. zolang zij hem er niet vanaf haalt kan ik er niet bij.
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Is het inmiddels verholpen, of zijn er nog steeds problemen?


Publitime:
Als ik het zo hoor heb je enkel last met die kerstpakketjes dus ik ben niet van plan om er één te nemen
wink.gif

En ze blijken ook niet zon succes te zijn dan verwacht
smile.gif

Ik moet je eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de host me idd tegenvalt, ik had beter verwacht.
 

Publitime

New member
Lennard:
Is het inmiddels verholpen, of zijn er nog steeds problemen?


Publitime:
Als ik het zo hoor heb je enkel last met die kerstpakketjes dus ik ben niet van plan om er één te nemen
wink.gif

En ze blijken ook niet zon succes te zijn dan verwacht
smile.gif

Ik moet je eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de host me idd tegenvalt, ik had beter verwacht.


Ik wil niets verkeerd bedoelen want 2 punten is echt goedkoop voor 250 MB webruimte en 2.500 MB dataverkeer dus voor mensen met weinig punten is dit een aanrader!
wink.gif
 

Lennard

Active member
Publitime:

Lennard:
Is het inmiddels verholpen, of zijn er nog steeds problemen?


Publitime:
Als ik het zo hoor heb je enkel last met die kerstpakketjes dus ik ben niet van plan om er één te nemen
wink.gif

En ze blijken ook niet zon succes te zijn dan verwacht
smile.gif

Ik moet je eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de host me idd tegenvalt, ik had beter verwacht.


Ik wil niets verkeerd bedoelen want 2 punten is echt goedkoop voor 250 MB webruimte en 2.500 MB dataverkeer dus voor mensen met weinig punten is dit een aanrader!
wink.gif


Ja, maar toch, de kwaliteit moet wel goed zijn.
 

Merlin

New member
Oke,

Er waren wat complicaties op de "kerstpakket server" (bij SWE Media gehost) en de webmasters daar hebben een fout gemaakt waardoor er mogelijk een verkeerde website werd weergegeven.

Alles zou nu weer moeten werken zoals het gister middag werkte. Zo niet, neem contact op via een ticket...

http://www.one2xs.com/ticket/
 
Bovenaan