Klik automatisch afgekeurd.

Rudie

New member
Mijn klik voor de website Whear.net is zojuist vrijwel direct na mijn klik afgekeurd, ik heb al wel eens eerder geklikt en toen is hij wel goedgekeurd.

Maar hij stond voor de tweede keer in de header, dus dat is dan eigenlijk extra promotie zonder dat ik er een vergoeding voor krijg, want ik bezoek de website wel, zonder er iets voor te krijgen wat wel beloofd wordt.

Doe het dan zo, dat als je al geklikt hebt, dat je die melding in de header niet meer te zien krijgt. Nu komt de melding terug terwijl ik er al op geklikt heb en dus geen punten meer krijg.

Rudie


toevoeging op 30 september 2013, 11:10:35:
Owja: http://cl.ly/image/1G3P413L1b1h
 

Antonn

New member
Ja ze komen nogmaals in de header als een adverteerder ze uitschakelt en dan weer inschakelt denk ik. Heel irritant want de 2e keer krijg je geen vergoeding meer
 

Jurgen

Active member
Dat probleem had ik inderdaad ook van de week.
yummie.gif
 
R

Rudie

Guest
Yorrick (link):
Je kan inderdaad helaas maar één keer klikken.


Maar dat neemt nog niet weg dat het een bug is
gokusmile.gif
 

Lennard

Active member
Naja, het idee is dat onder de aandacht wordt gebracht dat de vergoeding is verhoogd. Je kunt dan opnieuw aan je vrienden/familie/websitebezoekers/enz. vragen of ze willen klikken. Misschien dat je dat eerder niet hebt gedaan omdat je de vergoeding te laag vond ofzo.
 

Robbert

New member
Lennard (link):
Naja, het idee is dat onder de aandacht wordt gebracht dat de vergoeding is verhoogd. Je kunt dan opnieuw aan je vrienden/familie/websitebezoekers/enz. vragen of ze willen klikken. Misschien dat je dat eerder niet hebt gedaan omdat je de vergoeding te laag vond ofzo.


Ooit een klikadvertentie gezien die er een tijdje is geweest en die meer dan 0,01 per klik betaald(e)?
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Robbert (link):

Lennard (link):
Naja, het idee is dat onder de aandacht wordt gebracht dat de vergoeding is verhoogd. Je kunt dan opnieuw aan je vrienden/familie/websitebezoekers/enz. vragen of ze willen klikken. Misschien dat je dat eerder niet hebt gedaan omdat je de vergoeding te laag vond ofzo.


Ooit een klikadvertentie gezien die er een tijdje is geweest en die meer dan 0,01 per klik betaald(e)?
yummie.gif


Dat was wel de verwachting toen we one2xs bouwden (hoe naïef
bloos.gif
). Anders hadden we de beloning wel vast op 0,01 gezet als ik wist wat ik nu weet.
yummie.gif
 

Robbert

New member
Lennard (link):

Robbert (link):

Lennard (link):
Naja, het idee is dat onder de aandacht wordt gebracht dat de vergoeding is verhoogd. Je kunt dan opnieuw aan je vrienden/familie/websitebezoekers/enz. vragen of ze willen klikken. Misschien dat je dat eerder niet hebt gedaan omdat je de vergoeding te laag vond ofzo.


Ooit een klikadvertentie gezien die er een tijdje is geweest en die meer dan 0,01 per klik betaald(e)?
yummie.gif


Dat was wel de verwachting toen we one2xs bouwden (hoe naïef
bloos.gif
). Anders hadden we de beloning wel vast op 0,01 gezet als ik wist wat ik nu weet.
yummie.gif



Haha is je argument dan niet een klien beetje invalid (voor klikadvertenties in ieder geval?
yummie.gif
)
 
G

Guest

Guest
Ook lullig.
Doe je een doe-ad voor 1 punt, komt ie de dag daarna weer in je header voor 2 punten.
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Xjessex (link):
Ook lullig.
Doe je een doe-ad voor 1 punt, komt ie de dag daarna weer in je header voor 2 punten.
sadley.gif

Tsja, koop je nu een pak yoghurt voor een euro, komt ie morgen in de aanbieding voor 50 cent.
 
R

Rudie

Guest
Lennard (link):

Xjessex (link):
Ook lullig.
Doe je een doe-ad voor 1 punt, komt ie de dag daarna weer in je header voor 2 punten.
sadley.gif

Tsja, koop je nu een pak yoghurt voor een euro, komt ie morgen in de aanbieding voor 50 cent.



Dan bewaar je de bon van dat pak yoghurt van 1 euro. Dan koop je hem de volgende dag voor 50 cent en breng je hem terug met die bon van 1 euro.

50 cent winst
bloos.gif
 

Rudie

New member
Nicknl (link):

Lennard (link):

Xjessex (link):
Ook lullig.
Doe je een doe-ad voor 1 punt, komt ie de dag daarna weer in je header voor 2 punten.
sadley.gif

Tsja, koop je nu een pak yoghurt voor een euro, komt ie morgen in de aanbieding voor 50 cent.



Dan bewaar je de bon van dat pak yoghurt van 1 euro. Dan koop je hem de volgende dag voor 50 cent en breng je hem terug met die bon van 1 euro.

50 cent winst
bloos.gif




aanbiedingen mag je vaak niet terug brengen
sadley.gif
 
R

Rudie

Guest
Rudie (link):

Nicknl (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Xjessex (link):
Ook lullig.
Doe je een doe-ad voor 1 punt, komt ie de dag daarna weer in je header voor 2 punten.
sadley.gif





Tsja, koop je nu een pak yoghurt voor een euro, komt ie morgen in de aanbieding voor 50 cent.



Dan bewaar je de bon van dat pak yoghurt van 1 euro. Dan koop je hem de volgende dag voor 50 cent en breng je hem terug met die bon van 1 euro.

50 cent winst
bloos.gif




aanbiedingen mag je vaak niet terug brengen
sadley.gif




Je brengt ook geen aanbieding terug he
yummie.gif

Niet volgens de bon iig


toevoeging op 4 oktober 2013, 16:43:08:

Lennard (link):
yoghurt kun je niet terugbrengen, yoghurt moet je opeten
sadley.gif



Je kan best rijk worden met mijn manier hoor
bloos.gif
 

Rudie

New member
Nicknl (link):

Rudie (link):

Nicknl (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):

Xjessex (link):
Ook lullig.
Doe je een doe-ad voor 1 punt, komt ie de dag daarna weer in je header voor 2 punten.
sadley.gif

Tsja, koop je nu een pak yoghurt voor een euro, komt ie morgen in de aanbieding voor 50 cent.







Dan bewaar je de bon van dat pak yoghurt van 1 euro. Dan koop je hem de volgende dag voor 50 cent en breng je hem terug met die bon van 1 euro.

50 cent winst
bloos.gif




aanbiedingen mag je vaak niet terug brengen
sadley.gif




Je brengt ook geen aanbieding terug he
yummie.gif

Niet volgens de bon iig


toevoeging op 4 oktober 2013, 16:43:08:

Lennard (link):
yoghurt kun je niet terugbrengen, yoghurt moet je opeten
sadley.gif



Je kan best rijk worden met mijn manier hoor
bloos.gif



Weten we ook weer wat jij in je vrij tijd doet?
biggrin.gif



toevoeging op 9 oktober 2013, 10:57:59:
Maar dat is hetzelfde als, voor 7,50 een Nokia kopen inclusief 10 euro beltegoed.
Beltegoed voor 9 euro verkopen als winkel zijnde dus groot inkopen en dan aanbieden. En dan kan je die telefoons weer weggooien, of recyclen of idk wat.
 
Bovenaan