klikadvertentie al geklikt verschijnt opnieuw in header.

G

Guest

Guest
Het was een mooie zonnige, maar winderige (ik had gisteren bonen gegeten) dag in hartje Amsterdam.
Uitkijkend over de mooie grachten van onze hoofdstad draaide ik mijn hoofd naar mijn scherm waar de website one2xs.com open stond.
Ik herlaadde de webpagina en zag tot mijn grote vreugde dat er een klik-advertentie beschikbaar was.
Met de 0,01 punt die ik daarmee zou verdienen zou mijn totaal op 0,05 komen, wat nét genoeg is om te Blackjacken.

Dus ik klikte zo snel als ik kon op de klik-advertentie en klikte de gekke webpagina uiteraard zo snel mogelijk weer weg. Ik wilde gaan Blackjacken maar, huh wat is dat?
Mijn tegoed stond op 0,04 punten.. Nog steeds.
Ondanks dat ik net op de klik-advertentie had geklikt heb ik geen vergoeding hiervoor gekregen.

Toen ik terug ging naar de klik-advertentie pagina stond dat mijn klik was afgekeurd, met als reden: Al eerder geklikt
Nu blijkt dat ik, volgens One2xs.com, op 23 mei jongstleden al op de desbetreffende advertentie heb geklikt. En hiervoor netjes mijn vergoeding van 0,01 punt gekregen.

Nu vraag ik mij af; waarom verschijnt deze klik-advertentie opnieuw in mijn header terwijl ik hier al op heb geklikt?
Nu kan je natuurlijk als antwoord geven dat de klik-advertentie is gewijzigd (bijvoorbeeld verlengd of de vergoeding verhoogd is) maar daar heb ik toch weinig mee te maken?
Ik bedoel, ik kan er niet opnieuw op klikken omdat ik al geklikt hebt.

TL;DR: Kunnen klik-advertenties waarop je al geklikt hebt definitief worden verborgen uit de header? Want ik kan er toch niet meer op klikken.
sadley.gif


Hoogachtend,
Jesse


toevoeging op 28 mei 2015, 15:58:56:
Ik vraag mij ook af wat er precies aan veranderd is, hij is niet echt verlengd want hij is nog maar 4 dagen geldig. En de vergoeding is ook niet verhoogd.
 
G

Guest

Guest
Mijn werk voor vandaag is klaar. Ben aan het wachten op collega of hij nog iets nodig heeft
emo.gif
 

Lennard

Active member
Vreemd.
redface.gif
Hij zou in principe alleen moeten verschijnen als de beloning is verhoogd, maar ik kan zo snel in de source niet vinden wanneer hij er nog meer in terugkomt.
clown.gif
 

Jellet

New member
Lennard (link):
Vreemd.
redface.gif
Hij zou in principe alleen moeten verschijnen als de beloning is verhoogd, maar ik kan zo snel in de source niet vinden wanneer hij er nog meer in terugkomt.
clown.gif



Ik heb hem nu 2x deze melding zien komen maar in de melding stond dan geen klik advertentie
emo.gif
 

Lennard

Active member
Jellet (link):

Lennard (link):
Vreemd.
redface.gif
Hij zou in principe alleen moeten verschijnen als de beloning is verhoogd, maar ik kan zo snel in de source niet vinden wanneer hij er nog meer in terugkomt.
clown.gif



Ik heb hem nu 2x deze melding zien komen maar in de melding stond dan geen klik advertentie
emo.gif


Heh, welke melding dan wel?
 

Jellet

New member
Lennard (link):

Jellet (link):

Lennard (link):
Vreemd.
redface.gif
Hij zou in principe alleen moeten verschijnen als de beloning is verhoogd, maar ik kan zo snel in de source niet vinden wanneer hij er nog meer in terugkomt.
clown.gif



Ik heb hem nu 2x deze melding zien komen maar in de melding stond dan geen klik advertentie
emo.gif


Heh, welke melding dan wel?



Er is een nieuwe klik advertentie:

En dat was het, er staat dan geen klik advertentie onder. Ik maak wel een screenshot als ik de melding nog een keer krijg.
 

Jellet

New member
Lennard (link):

Jellet (link):

Lennard (link):
Vreemd.
redface.gif
Hij zou in principe alleen moeten verschijnen als de beloning is verhoogd, maar ik kan zo snel in de source niet vinden wanneer hij er nog meer in terugkomt.
clown.gif



Ik heb hem nu 2x deze melding zien komen maar in de melding stond dan geen klik advertentie
emo.gif


Heh, welke melding dan wel?



Hierbij:
Gy7LDBA.png
 

Robiin

New member
Stef (link):
Heb nu weer een melding gehad van Minenam, maar had ik al aan geklikt.


Jah, je krijgt er telkens meer voor
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Robiin (link):

Stef (link):
Heb nu weer een melding gehad van Minenam, maar had ik al aan geklikt.


Jah, je krijgt er telkens meer voor
yummie.gif




Nu toevallig wel, kreeg hem ook meerdere keren zonder dat hij verhoogd was.
 

Luuko

Active member
Tendmex (link):
Wat een ontroerend verhaal
cry.gif


Ontopic - ik had er geen last van
yummie.gif



Nog ontroerender is dat ik die advertentie noot heb gezien
cry.gif
 
Bovenaan