kom niet op host pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasDev

Active member
Hier werkt hij gewoon
emo.gif
?
 

Christum

Member
ook als je zelf een host hebt?

E: inmiddels werkt hij hier ook weer
confused.gif
was echt vaag heb ik wel vaker last van
confused.gif
)
 

Reins

New member
Ja heb ik ook wel is, je moet gewoon een tijdje wachten.
Volgensmij ligt dat aan je browser ofzo.
 

Christum

Member
ik probeer het via IE want dat is me standaard browser en ik probeer het met GC en dan is het zelfde probleem
confused.gif
dus of het aa nde browser licht lijkt me sterk
yummie.gif


Maarja geduld hebben is vaak wel een belangrijke zaak, wat ik overigens niet altijd heb
yummie.gif
 

Christum

Member
ik weet wel wat me link is hoor

en aan firefox ga ik nooit beginnen krijg je alleen maar super snel virus mee binnen
 

Ruben

New member
Ik vrees dat de fout ergens bij jou zit.

En daarbij, FireFox is vele malen veiliger dan IE. Je kan beter FireFox gebruiken, of als je voor snelheid wilt gaan kan je voor Chrome gaan.

Eigenlijk komt het erop neer dat elke browser beter, sneller en veiliger is dan Internet Explorer
emo.gif
 

Christum

Member
nou ik heb al een aantal virusen gekregen met virusfox zoals ik het tegenwoordig noem, die ik met IE met de zelfde download niet heb gekregen dus, ik hou het lekker op IE en GC.

En verder ik dacht dat het bij jullie was, en ik hoef er toch niet zo vaak te zijn dus
yummie.gif
het zal wel goed zijn.
 

Sjoerd

Active member
Lasertools (link):
nou ik heb al een aantal virusen gekregen met virusfox zoals ik het tegenwoordig noem, die ik met IE met de zelfde download niet heb gekregen dus, ik hou het lekker op IE en GC.
Het ligt er toch echt aan wat je zelf download hoor?
emo.gif
 

Christum

Member
tja als het allebij het zelfde is, de zelfde link en op firefox krijg ik wel de virus en op IE niet tja dan vind ik firefox toch niet zo veilig.

maarja het zal wel goed zijn ben er tot nu toe telkens gewoon op gekomen dus het zal wel goed zijn.

Wat mij betreft mag hier een slotje op
 

Rubdos

New member
Lasertools (link):
ik weet wel wat me link is hoor

en aan firefox ga ik nooit beginnen krijg je alleen maar super snel virus mee binnen


Aan IE zou ik nooit beginnen, daar krijg je alleen maar super snel virussen mee binnen ^^
Geloof me, FF is gewoon veiliger en beter
wink.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan