ff 0,2 punten fixen dan.
Tessa Secretatessa 14 mei 2013 #23 Ewan (link): Tessaaa (link): ff 0,2 punten fixen dan. Zodat je er 19 hebt? Nee zodat ik er 3 had om een .nl domeinnaam te bestellen maar heb t al
Ewan (link): Tessaaa (link): ff 0,2 punten fixen dan. Zodat je er 19 hebt? Nee zodat ik er 3 had om een .nl domeinnaam te bestellen maar heb t al
L Lennard Active member 14 mei 2013 #26 Azdinnn (link): Zitten er eigenlijk nog eisen aan vast, aan zon .xxx domein? Volgens mij niet, als je echt van plan bent een .xxx aan te vragen dan zoek ik het even voor je uit.
Azdinnn (link): Zitten er eigenlijk nog eisen aan vast, aan zon .xxx domein? Volgens mij niet, als je echt van plan bent een .xxx aan te vragen dan zoek ik het even voor je uit.
Antonn New member 14 mei 2013 #27 Wikipedia: .xxx is een erkend gesponsord top-level domein (sTLD) bedoeld als een vrijwillige optie voor seksueel expliciete sites op het internet . Maar dat is toch juist illegaal?
Wikipedia: .xxx is een erkend gesponsord top-level domein (sTLD) bedoeld als een vrijwillige optie voor seksueel expliciete sites op het internet . Maar dat is toch juist illegaal?
C Comfun New member 15 mei 2013 #28 Echt handig wilde net een domein verlegen weet iemand of ik een domein langer dan 2 jaar kan verlengen verlegen ?
Echt handig wilde net een domein verlegen weet iemand of ik een domein langer dan 2 jaar kan verlengen verlegen ?
L Lennard Active member 15 mei 2013 #29 Comfun (link): Echt handig wilde net een domein verlegen weet iemand of ik een domein langer dan 2 jaar kan verlengen verlegen ? De korting geldt niet voor verlengingen helaas.
Comfun (link): Echt handig wilde net een domein verlegen weet iemand of ik een domein langer dan 2 jaar kan verlengen verlegen ? De korting geldt niet voor verlengingen helaas.
C Comfun New member 15 mei 2013 #30 O sorry voor de lees fout, is het wel mogelijk om langer dan 2 jaar te verlengen ?
L Lennard Active member 15 mei 2013 #31 Bij .xxx wel, bij .nl niet. toevoeging op 15 mei 2013, 11:04:21: Of nouja het kan bij .nl ook wel, maar niet tegen de huidige prijs van 3 punten.
Bij .xxx wel, bij .nl niet. toevoeging op 15 mei 2013, 11:04:21: Of nouja het kan bij .nl ook wel, maar niet tegen de huidige prijs van 3 punten.
S Smiegles Active member 15 mei 2013 #32 waarom is het verschil tussen de prijs van een .xxx domein en een .nl domein zo groot? (1 punt en 6,5 punt)
waarom is het verschil tussen de prijs van een .xxx domein en een .nl domein zo groot? (1 punt en 6,5 punt)
Antonn New member 15 mei 2013 #33 Smiegles (link): waarom is het verschil tussen de prijs van een .xxx domein en een .nl domein zo groot? (1 punt en 6,5 punt) .xxx domeinen kosten Lennard ook veel meer als een .nl.
Smiegles (link): waarom is het verschil tussen de prijs van een .xxx domein en een .nl domein zo groot? (1 punt en 6,5 punt) .xxx domeinen kosten Lennard ook veel meer als een .nl.
Kyron New member 16 mei 2013 #34 Daarbij is .xxx vaak commercieler dan .nl lijkt mij, én het is een internationaal domein dus is het bereik van je publiek veel groter wat dan weer zorgt voor een grotere doelgroep en daarmee weer meer geld, als je commercieel bent.
Daarbij is .xxx vaak commercieler dan .nl lijkt mij, én het is een internationaal domein dus is het bereik van je publiek veel groter wat dan weer zorgt voor een grotere doelgroep en daarmee weer meer geld, als je commercieel bent.
Luukvdo New member 15 mei 2013 #39 Marvinguich (link): Afbeelding Is al gemeld: Rogier (link): Ze rekenen gewoon de mdr aanbieding door: http://www.mijndomeinreseller.nl/tarieven/extensies Erg netjes overigens dat het gelijk doorgerekend wordt Lennard!
Marvinguich (link): Afbeelding Is al gemeld: Rogier (link): Ze rekenen gewoon de mdr aanbieding door: http://www.mijndomeinreseller.nl/tarieven/extensies Erg netjes overigens dat het gelijk doorgerekend wordt Lennard!