kosten bij whois aanpassen van .be?

Christum

Member
Waarom moet je punten betalen bij het aanpassen van de whois van een .be domein en voor de rest niet?
Dit vind ik nogal raar
confused.gif
?
Heeft hier iemand een antwoord op dit zou fijn zijn..
 

Marjolein

Miss Marjolein
nee, bij mijn domein reseller (mdr) waar one2xs haar domeinen registreert wordt voor het wijzigen van een .nl domein geen kosten doorberekend, voor alle andere domeinen wel dus deze kosten worden doorberekend naar jullie.
 

Christum

Member
okee dan weet ik dat
smile.gif

Ik zie het namelijk niet zitten om 7.3 punten uit te geven voor het aanpassen van gegevens
confused.gif

En kunnen jullie achterhalen welke lid: Habboway.nl heeft geregistreerd?
Ik wil de graag kopen van die persoon, maar ik kan het niet achterhalen
sadley.gif


Er wordt namelijk al meer als 4 maanden niks mee gedaan.
 

Christum

Member
jippy de tickets.....

Ik heb er nog 1 in de wachtij staan op 7.35 uur wachten
xd.png

dan ga ik maar eens nog 1 bij maken of een stuk of 5 voor alles wat ik moet regelen zou dat niet beter in 1 ticket kunnen
xd.png
?
 

Therichg

New member
Dit is het adres waarmee het geregistreerd is
sadley.gif
maar het is waarschijnlijk fake, wie noemt nou [[knip]])

[[knip]]
 

Caner

Held
Je kan inderdaad even een ticket maken. Maar waarom is er eigenlijk geen pagina dat je zeg maar een domeinnaam intypt, dat je ziet van welke persoon het is?
 

Braam

New member
privecy redenen

Sidn.nl


//Edit:
Sidn zegt dit:

Quote:
omeinnaam habboway.nl
Status actief
knip
Technische contactpersonen [email protected]
Domeinnaamservers ns1.metaregistrar.nl 81.4.97.217
ns2.metaregistrar.nl 81.4.96.65
Datum registratie 2010-04-17
Administratie door NL Domain Registry
 

Jesse

New member
Marjolein (link):
nee, bij mijn domein reseller (mdr) waar one2xs haar domeinen registreert wordt voor het wijzigen van een .nl domein geen kosten doorberekend, voor alle andere domeinen wel dus deze kosten worden doorberekend naar jullie.


Is dit ook bij .net domeinen? Mij is namelijk altijd verteld dat pushen gratis is. Mits de domeinen bij de leverancier MDR staan.
 

Christum

Member
Blah (link):
privecy redenen

Sidn.nl


//Edit:
Sidn zegt dit:

Quote:
knip




Dit wil dus zegen da hij nog geldig is tot 17 april en daarna stopt?
Of hij heeft het domein voor meerdere jaren?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Jesse (link):

Marjolein (link):
nee, bij mijn domein reseller (mdr) waar one2xs haar domeinen registreert wordt voor het wijzigen van een .nl domein geen kosten doorberekend, voor alle andere domeinen wel dus deze kosten worden doorberekend naar jullie.


Is dit ook bij .net domeinen? Mij is namelijk altijd verteld dat pushen gratis is. Mits de domeinen bij de leverancier MDR staan.



pushen is weer wat anders dan de houder gegevens wijzigen. En ieder bedrijf hanteert weer zijn eigen regeltjes zo rekent onze concurrent 3 punten voor het wijzigen van de houder gegevens ook bij een .nl domein. Maar pushen is volgens mij overal gratis omdat het domein dan bij dezelfde registar ondergebracht is maar wordt dan naar een ander account overgezet. Verhuizen is weer heel iets anders, hiervoor moet je 9 van de 10 wel voor betalen.
 

Gerritzwn

New member
Lasertools (link):
En kunnen jullie achterhalen welke lid: Habboway.nl heeft geregistreerd?
Ik wil de graag kopen van die persoon, maar ik kan het niet achterhalen
sadley.gif


Er wordt namelijk al meer als 4 maanden niks mee gedaan.

Dat is dan eigenlijk jou probleem. One2Xs mag jou inzake de wetgeving op privacy en voorwaarden van SIDN geen informatie hieromtrent verstrekken. Je zult dus zelf op onderzoek uit moeten gaan.


Blah (link):
privecy redenen

Sidn.nl

****knip****

Hou je niet echt rekening mee, tenzij het je eigen domeinnaam betreft mag je n.l. ongeacht wie de eigenaar ook is geen voornaam en achternaam publiceren tenzij uitdrukkelijk toestemming van de eigenaar en sidn.nl (dit staat overigens ook zo vermeld in de voorwaarden van sidn). Ook al zou (zoals Therichg zegt) iemand fake kunnen zijn, ook dan is het verboden deze gegevens te publiceren.



Jesse (link):
Is dit ook bij .net domeinen? Mij is namelijk altijd verteld dat pushen gratis is. Mits de domeinen bij de leverancier MDR staan.

Een push is van account A naar account B. Dit is altijd intern tussen 2 gebruikers van 1 registrar.


Lasertools (link):
Dit wil dus zegen da hij nog geldig is tot 17 april en daarna stopt?
Of hij heeft het domein voor meerdere jaren?

Het domein is onbeperkt geregistreerd tot de eigenaar beslist om niet te verlengen. Het wordt vrijwel altijd jaarlijks automatisch verlengd.
 

Lennard

Active member
Gerritzwn (link):

Blah (link):
privecy redenen

Sidn.nl

****knip****

Hou je niet echt rekening mee, tenzij het je eigen domeinnaam betreft mag je n.l. ongeacht wie de eigenaar ook is geen voornaam en achternaam publiceren tenzij uitdrukkelijk toestemming van de eigenaar en sidn.nl (dit staat overigens ook zo vermeld in de voorwaarden van sidn). Ook al zou (zoals Therichg zegt) iemand fake kunnen zijn, ook dan is het verboden deze gegevens te publiceren.

Gegevens heb ik weggehaald dus.
smile.gif
 

Christum

Member
okee dat is wel jmmr dat hij automatisch wordt verlengt er staat namelijk dat hij hier op one2xs wordt gehost
yummie.gif


Is het dan mogelijk dat die automatisch wordt verlengt??
 
Bovenaan