Krijg me punten niet na een deal

Trans

New member
Ik heb voor iemand een header en banner gemaakt.
Hij zou 5 punten betlen maar heb nog niks gekregen.
Ze staan beide al een hele tijd op zijn website.
Wat moet ik nu doen?
 

Yorrick

Active member
Hoi,
Je kunt dat gewoon als scam melden.
Hij heeft overigens niet betaald, maar hij gebruikt wel alles.
Verzamel zoveel mogelijk bewijs dat jij het hebt gemaakt (PM linkjes, bestanden, gesprekken, etc) en stuur dat mee! Ook is het handig om een link naar zijn website mee te geven.
We zullen dan kijken wat we voor je kunnen doen, het is niet altijd mogelijk om je direct punten te geven.
 

Lennard

Active member
Maar probeer het eerst even met de gebruiker zelf op te lossen en dien pas een scam-melding in als jij er alles aan hebt gedaan om het op te lossen.


toevoeging op 9 mei 2013, 19:37:09:
Er worden namelijk vaak meldingen ingediend zo van "zoeken jullie het maar lekker uit, ik doe er niks meer voor" maar die worden natuurlijk afgekeurd. We proberen pas te bemiddelen als het duidelijk is dat leden er onderling niet meer uit gaan komen.
 

Stef

stonks
Lennard (link):
Maar probeer het eerst even met de gebruiker zelf op te lossen en dien pas een scam-melding in als jij er alles aan hebt gedaan om het op te lossen.


toevoeging op 9 mei 2013, 19:37:09:
Er worden namelijk vaak meldingen ingediend zo van "zoeken jullie het maar lekker uit, ik doe er niks meer voor" maar die worden natuurlijk afgekeurd. We proberen pas te bemiddelen als het duidelijk is dat leden er onderling niet meer uit gaan komen.


Heb ik ooit gehad, maar pas toen de gebruiker zijn punten had weggegeven, werd hij verbannen
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Ja dat komt vooral omdat ik die meldingen pas na 2 maanden ofzo behandel.

Voorheen deed ik ze vrijwel direct. Soms was je dan een half uur met een melding bezig en had je er nog een vraag over, dus dan PMde je degene die de melding had gedaan en dan kreeg je "ooh dat is allang opgelost hahaha" terug, dus daar was ik vrij snel mee gestopt.
emo.gif
 

Trans

New member
Hij vroeg aan mij of ik iets scherper kan maken maar dat kon niet.
Ik zelf vind wel dat hij moet betalen omdat hij het een hele tijd op zijn website gebruikt.
 
Bovenaan