Laatste topics waar je in hebt gereageerd

Timkb

New member
Oke, ik vind het best wel jammer dat er steeds maar weer in dit lijstje de Offtopic topic de Minecraft topic noem maar op.

Nu was mijn idee dat je met een simpel kruisje achter de titel deze gewoon uit het lijstje kon schrappen zodat alleen de serieuze topics nog aan bod komen.

Ook zou het makkelijk zijn als je naar loop van tijd er een bump komt hij ook niet meer in het lijstje komt (Laten we zeggen 3 maanden naar de laatste reactie).

Voor de mensen die het niet snappen, schakel de dynamische voorpagina in bij je profiel http://cl.ly/5fSe
 
G

Guest

Guest
Ik snap je hele punt niet.
Een topic bericht hoort daar gewoon. En een beetje zoekwerk kan geen kwaat.
De moderators verwijderen het topic wel gewoon.
 

August

Test
Daar is de watchlist voor
biggrin.gif
?
 

Timkb

New member
Basaapjes (link):
Ik snap je hele punt niet.
Een topic bericht hoort daar gewoon. En een beetje zoekwerk kan geen kwaat.
De moderators verwijderen het topic wel gewoon.


Nou kijk, als ik naar one2xs.com ga komt er mooi een lijstje op de voorpagina met de laatste 10 topics waar in ik heb gereageert hier kan je mooi zien of je ergens op moet reageren of niet.

Nu staan er gewoon topics tussen zoals de Offtopic Minecraft die hoeven van mij niet in dat lijstje ik heb liever gewoon 10 zuiveren topics vandaar dat het makkelijk zou zijn om er een kruisje achter te zetten dat je die gewoon uit de lijst kan halen.

Met bumps ouder dan 3 maanden zou dit ook wel handig zijn.

@August, klopt maar toch zou dit handiger zijn.
 

Rubdos

New member
Ik ben voor ;-)
Ik erger me hier ook wel aan, het is daarom dat ik die lijst niet gebruik
wink.gif
 

Caner

Held
Dus je bedoeld dat als je een topic saai (o.i.d) vindt, dat je op een kruisje klikt waardoor de topic niet meer wordt weergegeven?
 

Rubdos

New member
Jeps, dacht zo-iets, vooral als het om eentje in offtopic gaat, die moet je niet persé volgen, dus dan kan je die uit de lijst halen
wink.gif
 

Timkb

New member
Max (link):
Dus je bedoeld dat als je een topic saai (o.i.d) vindt, dat je op een kruisje klikt waardoor de topic niet meer wordt weergegeven?


Alleen op de voorpagina waar laatste 10 topics waarin je hebt gereageerd staat (Volgensmij moet je daar de dynamische versie van One2XS van aan hebben staan)

edit; Kijk http://cl.ly/5fSe
 

August

Test
Daar is toch echt de watchlist voor, en trouwens; op een forum heb je nou eenmaal topics die je interesseren en topics die je niet interessant vind.
 

Timkb

New member
August (link):
Daar is toch echt de watchlist voor, en trouwens; op een forum heb je nou eenmaal topics die je interesseren en topics die je niet interessant vind.



Alemaalte (link):
Idd, gebruik gewoon de watchlist? Die is er met een reden ...


Deze functie is er niet voor niks.
 
Bovenaan