Leden online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ordian

New member
Ik was op school dus log ik me even uit op het einde, en ik ging naasr leden online pagina en toen
redface.gif

buga.jpg

5 Mensen ingelogd?
Maar brain beats computer =D.
 

Erik

New member
Nee, als je 5 minuten niks doet ga je dr uit. Als je uitlogt ben je dr meteen uit volgens mij.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Erik:
Nee, als je 5 minuten niks doet ga je dr uit. Als je uitlogt ben je dr meteen uit volgens mij.
neehoor, ik zie mezelf ook nog wel eens staan ookal ben ik uitgelogd.
yummie.gif
 

Luukvdo

New member
Ik denk dat er iets in de query niet klopt waardoor ie ook mensen die al uitgelogd zijn er in zet
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik heb het net getest, als ik uitlog verdwijnt mijn naam uit de lijst ook na 5 minuten, dus net als ik ingelogd ben maar niks doe
yummie.gif
 

Lennard

Active member
t Zijn 2 queries.
Eentje haalt alle aanwezige personen op de site op (dus gasten + leden), de andere enkel de leden die ingelogd zijn.
Die eerste query gebruikt ie om dat lijstje te maken, die tweede om aan te duiden hoeveel mensen er nu ingelogd zijn.

Zoals je ziet klopt die 2e query wel (want hij geeft 5 online leden weer, en dat klopt omdat Ordian is uitgelogd); maar die eerste dus niet.

Er zit nu een GROUP BY ip op en hij moet nu wel werken denk?

Edit: @ Marjolein: Als je bent uitgelogd ben je niet meer online, dus moet je direct uit dat lijstje verdwijnen.
Volgens mij klopt dat overal op de site (tellertjes + forum index onderaan), behalve daarzo.
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nicopara:

Marjolein:
weer een probleem de wereld uit geholpen
yummie.gif



Tis te zien wat je een probleem noemt
smile.gif


ik vind het geen probleem, maar als iemand het gaat melden als bug dan zal diegene het wel een probleem vinden. anders meld je het niet hè?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan