Loterij

Cassisfles

Active member
Gaat niet werken en is veelte veel gedoe. Ten eerste is dit al onmogelijk, omdat je verlies gaat maken wanneer je een prijs wint op een lot, hoger dan de inzet. Je wint bijvoorbeeld €1000 en dat wil je in punten gaan uitkeren? Die kans is natuurlijk zeer klein, maar nog altijd aanwezig. Over de prijzen van de staatsloterij hoeft trouwens geen belasting worden betaald. Ten tweede is dit gewoon stom. Als je meewilt spelen met een andere loterij dan die van one2xs, dan koop je daarvoor zelf loten. Het is een beetje armoedig om loten te gaan verdelen :]

Oja, er moeten wel heel veel loten worden verkocht wil je een heel lot a 30 euro kunnen kopen.


toevoeging op 27 oktober 2013, 11:09:44:
En mocht je het geluk hebben dat je echt heeeel veel geld wint, geloof me, Lennard gaat jullie echt niet uitbetalen.
 

Luuko

Active member
Unites (link):
Gaat niet werken en is veelte veel gedoe. Ten eerste is dit al onmogelijk, omdat je verlies gaat maken wanneer je een prijs wint op een lot, hoger dan de inzet. Je wint bijvoorbeeld €1000 en dat wil je in punten gaan uitkeren? Die kans is natuurlijk zeer klein, maar nog altijd aanwezig. Over de prijzen van de staatsloterij hoeft trouwens geen belasting worden betaald. Ten tweede is dit gewoon stom. Als je meewilt spelen met een andere loterij dan die van one2xs, dan koop je daarvoor zelf loten. Het is een beetje armoedig om loten te gaan verdelen :]

Oja, er moeten wel heel veel loten worden verkocht wil je een heel lot a 30 euro kunnen kopen.


toevoeging op 27 oktober 2013, 11:09:44:
En mocht je het geluk hebben dat je echt heeeel veel geld wint, geloof me, Lennard gaat jullie echt niet uitbetalen.


Heb je zelf een beter idee?
Ik vind het wel een leuk idee.
 

Lennard

Active member
Unites (link):
En mocht je het geluk hebben dat je echt heeeel veel geld wint, geloof me, Lennard gaat jullie echt niet uitbetalen.
Dank voor het vertrouwen.
biggrin.gif
 

Stef

stonks
Lennard (link):

Unites (link):
En mocht je het geluk hebben dat je echt heeeel veel geld wint, geloof me, Lennard gaat jullie echt niet uitbetalen.
Dank voor het vertrouwen.
biggrin.gif




Hij heeft wel gelijk hoor
yummie.gif

Als jij een miljoen hebt gewonnen betaal je dat niet uit.
 

Jelle

Active member
Unites (link):
Gaat niet werken en is veelte veel gedoe. Ten eerste is dit al onmogelijk, omdat je verlies gaat maken wanneer je een prijs wint op een lot, hoger dan de inzet. Je wint bijvoorbeeld €1000 en dat wil je in punten gaan uitkeren? Die kans is natuurlijk zeer klein, maar nog altijd aanwezig. Over de prijzen van de staatsloterij hoeft trouwens geen belasting worden betaald. Ten tweede is dit gewoon stom. Als je meewilt spelen met een andere loterij dan die van one2xs, dan koop je daarvoor zelf loten. Het is een beetje armoedig om loten te gaan verdelen :]

Oja, er moeten wel heel veel loten worden verkocht wil je een heel lot a 30 euro kunnen kopen.


toevoeging op 27 oktober 2013, 11:09:44:
En mocht je het geluk hebben dat je echt heeeel veel geld wint, geloof me, Lennard gaat jullie echt niet uitbetalen.

Hoezo is het nou weer armoedig om samen met mensen loten te kopen? Dit doen wij ook zo vaak met de buren, gewoon omdat het gezelliger is. En er worden geen loten van 25 euro gekocht maar een vijfde loten (van 5 euro) dus het is wel haal baar.

Stefvdwel (link):

Lennard (link):

Unites (link):
En mocht je het geluk hebben dat je echt heeeel veel geld wint, geloof me, Lennard gaat jullie echt niet uitbetalen.
Dank voor het vertrouwen.
biggrin.gif




Hij heeft wel gelijk hoor
yummie.gif

Als jij een miljoen hebt gewonnen betaal je dat niet uit.


De lot nummers worden gegeven aan alle deelnemers dus dat merken we dan vanzelf. En ik heb wel het vertrouwen in Lennard dat het allemaal eerlijk gaat.
 

Jelle

Active member
Unites (link):
Je kunt geen 1/5-loten kopen met Oud en Nieuw
smile.gif


Dan een halve als we het rond die tijd doen. Maar misschein is het wel rond kerst, we moeten nog kijken wanneer we het doen als het door gaat.
 

Stef

stonks
Unites (link):
Ik snap trouwens nog steeds die waarom je gezamenlijk een lot wilt kopen, maar ok...


Wij geven heel veel punten aan Lennard, en hij koopt een lot.
Vorig jaar waren het iets van 500 punten in de loterij, dus dan hebben we heel veel loten en als we winnen krijgt ieder zijn deel
biggrin.gif
 

Cassisfles

Active member
Gaat niet werken, als je meer wint dan het verkochte loten. Of je moet in geld uitbetalen, maar dat vind ik het best krom. Net of je zelf geen loten kunt kopen... Een keer niezen en je hebt 30 euro.
 

Lennard

Active member
Unites (link):
Gaat niet werken, als je meer wint dan het verkochte loten. Of je moet in geld uitbetalen, maar dat vind ik het best krom. Net of je zelf geen loten kunt kopen... Een keer niezen en je hebt 30 euro.
nies ook een paar keer voor mij dan pls
 
Bovenaan