Marjolein, Sebas, Rik: Bedankt!!

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Zoals jullie waarschijnlijk weten hebben Rik, Sebas en Marjolein de afgelopen tijd op one2xs gepast.
De planning was dat ze dat t/m begin augustus zouden doen, maar vanwege drukte en andere vakanties hebben ze het een tijdje langer gedaan.

We willen ze hierbij hartelijk bedanken voor ALLE moeite, frustraties, tijd, geduld, enzovoort. We zijn blij dat ze het zon lange tijd hebben willen doen.
smile.gif


Dus nog een keertje: Bedankt
pompom.gif


Hun tijd zit er nu weer op, Ruben en ik nemen het weer over. Hun rang zal nog een paar dagen Tijdelijk beheerder blijven i.v.m. lopende zaken.

Groeten,

Lennard
one2xs
 

Nathan

New member
Van mijn part kunnen ze 4-eváh tijdelijke beheerders blijven ze deden het namelijk goed alhoewel ik Sebas niet zo vaak heb gezien.
smile.gif
 

Luukvdo

New member
Hartelijk bedankt
pompom.gif

En @Rik: ik mag wel een stukje van de taart hé?
biggrin.gif


Nathan (link):
Van mijn part kunnen ze 4-eváh tijdelijke beheerders blijven ze deden het namelijk goed alhoewel ik Sebas niet zo vaak heb gezien.
smile.gif


Dan zij het toch geen tijdelijk beheerderts meer?
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nathan (link):
Van mijn part kunnen ze 4-eváh tijdelijke beheerders blijven ze deden het namelijk goed alhoewel ik Sebas niet zo vaak heb gezien.
smile.gif



Sebas was vooral erg actief in de VPSen. Wat erg veel tijd kost, maar voor jullie weinig zichtbaar is.
 

Sebas

Active member
Bedankt iedereen, en graag gedaan hoor iedereen. Vond het weer een leuke en nieuwe ervaring.
 
Bovenaan