Markeer alle topics als gelezen.

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Hey,

Nu denk je zeker dat ik blind ben
yummie.gif
? Nee.
Als ik savonds (nu dus) lekker in me bed lig en alle topics aan het doorlopen ben van vandaag.
Maar dan soms (met me grote vingers
clown.gif
) klik ik op deze url. Irrie..
Kan er geen bevestiging voor gemaakt worden van weet je het zeker Bla bla bla.

Nou, alvast bedankt :
smile.gif
.

Wouter via mobiel.
 

Robbert

New member
Super vaak extra klikken voor die enkele keer dat je te lomp bent?
Ik heb er nog geen problemen mee gehad via mijn telefoon, gewoon ver genoeg inzoomen?
 

Azdin

New member
Idd heb het soms ook wel eens (mobiel), net als met topic sluiten mag er best wel zon bevestig-melding komen. Óf natuurlijk dat je het ongedaan kan maken.
 

Marjolein

Miss Marjolein
TIP: gebruik een stokje van de DS ofzo, die dingen zijn niet duur. Dan krijg je ook geen vieze vette vingerafdrukken op je schermpje
smile.gif
 

Willem

Active member
Marjolein (link):
TIP: gebruik een stokje van de DS ofzo, die dingen zijn niet duur. Dan krijg je ook geen vieze vette vingerafdrukken op je schermpje
smile.gif



werkt niet bij iPhone en iPod e.d.
yummie.gif


ik heb er daar geen last van, wel met topicpaginas selecteren op mijn iPod
sadley.gif
 

Braam

New member
Marjolein (link):
TIP: gebruik een stokje van de DS ofzo, die dingen zijn niet duur. Dan krijg je ook geen vieze vette vingerafdrukken op je schermpje
smile.gif



Dat zal alleen bij een resistief touchscreen werken( slechtere telefoons eg nokia ) Een capatief touchscreen zul je toch al een stokje van €15 moeten hebben
emo.gif
 

Lennard

Active member
Nouja, zoals Robbert ook al zegt:

Robbert (link):
Super vaak extra klikken voor die enkele keer dat je te lomp bent?


Dan moet je elke keer gaan bevestigen enzo, dat is gewoon irritant als je die link vaak gebruikt, en hij wordt ook aardig vaak gebruikt. Niet alleen door mij.
smile.gif
 

Azdin

New member
Marjolein (link):
TIP: gebruik een stokje van de DS ofzo, die dingen zijn niet duur. Dan krijg je ook geen vieze vette vingerafdrukken op je schermpje
smile.gif



Dat is echt klote op een iPhone
emo.gif
 

Robinkoch

Eindbaas
Azdinnn (link):

Marjolein (link):
TIP: gebruik een stokje van de DS ofzo, die dingen zijn niet duur. Dan krijg je ook geen vieze vette vingerafdrukken op je schermpje
smile.gif



Dat is echt klote op een iPhone
emo.gif




je hebt speciale stokjes die wel werken op iphone en ipad en iphone
die heb ik ooit wel eens gezien
maarja
focus2.gif
 
Bovenaan