marktplaats

Propje

New member
ik heb iets bedacht

tweedehandse spullen kan je verkopen
ik heb ff iets inelkaar geknutselt
16lwplf.jpg


slecht idee of goed idee?
 

Jesse

New member
En wat is daar het practisch nut van?
Precies hetzelfde als dat je het zelf aan zou bieden in een veiling
schater.gif
 

Sjoerd

Active member
Jesse:
En wat is daar het pracktisch nut van?
Precies hetzelfde als dat je het zelf aan zou bieden in een veiling
schater.gif


Ik vind dit trouwens wel wat hebben..
Voor domeinen en hosts kan dit handiger en veiliger zijn om te handelen, maar je krijgt ook weer van die leden die het per ongeluk aanklikken en dan meteen boze tickets gaan maken enzo.

Het is trouwens ook handig voor die anonieme kopers. Als je zo een domein verkoopt, kunnen koper en aanbieder anoniem blijven (je krijgt trouwens wel dan dat als iemand een domein koopt van een ander, dat hij nog op naam van de registreerder/verkoper staat..) Voor VPSen is het niet echt handig denk ik, omdat die meestal maar 1 maand geldig zijn.

Gaat hem dus niet zo 1-2-3 worden denk ik
emo.gif
 

Propje

New member
Ok maar dit is een paar voorbeeldje he

ik had als voorbeeldje vps genomen
wink.gif


of ze moeten zeg maar een hokje inzetten dat je het verkoopt
 

Joeri

Active member
Ik vind dit echt een heel handig idee
Ten eerste (als ze filter inbouwen) heb je veel overzicht en kan je kijken wat het goedkoopst is
Ten tweede kan je doen dat je als aanbieder instelt bij zoveel na zoveel mag het weg en dat het dan automatisch overschrijft. Dit voorkomt dus heel veel scam en zorgt ervoor dat je makkelijker het goedkoopste kan viden

Ik ben voor
biggrin.gif
pompom.gif
 

Jesse

New member
Joeri:
Ik vind dit echt een heel handig idee
Ten eerste (als ze filter inbouwen) heb je veel overzicht en kan je kijken wat het goedkoopst is
Ten tweede kan je doen dat je als aanbieder instelt bij zoveel na zoveel mag het weg en dat het dan automatisch overschrijft. Dit voorkomt dus heel veel scam en zorgt ervoor dat je makkelijker het goedkoopste kan viden

Ik ben voor
biggrin.gif
pompom.gif


Ja en houdergegevens aanpassen zorgt dan nog wel voor gezeur, omdat je niet weet naar wie het toe is...
 

Joeri

Active member
Als je het hoogste bod hebt en op het punt van je hebt gewonnen staat moet je eerst de houdergegevens invullen voordat je hem krijgt (de oude krijg je niet te zien)
als je hem dan hebt word het automatisch aangepast?
 

Jesse

New member
Joeri:
Als je het hoogste bod hebt en op het punt van je hebt gewonnen staat moet je eerst de houdergegevens invullen voordat je hem krijgt (de oude krijg je niet te zien)
als je hem dan hebt word het automatisch aangepast?

Probleem is dat dat via een ticket weer gebeuren moet.
 

Joeri

Active member
Hoezo dat? Als je ff script moet je dat toch automatisch kunnen laten gaan?
Dat je gewoon een pb krijgt

Je hebt de veiling van .... gewonnen
Je had .... op .... geboden en ..... verloopt op ......
Klik hier om de houdergegevens te veranderen en de punten over te maken(en pas als de punten over zijn gemaakt veranderen de houdergegevens en word het overgeschreven)

Of ben ik nou zo dom?
 

Erik

New member
@ Joeri; Dat maakt wel uit, stel je wilt geen Windhoos XP dan kost het je 2 (?) punten om ede OS te veranderen.
wink.gif
 
Bovenaan