Massa report

Caner

Held
Ik heb wel van die topics waar echt te veel overtredingen in staan. Zou het niet goed zijn om een massa-report functie te maken? Je klikt elke bericht aan die je wilt reporten en stuur je ze in èèn keer.

Dit zou ook handig zijn voor de moderators, daarnet heb ik heel veel reports gestuurd met allemaal dezelfde reden.

En zou er ook een optie kunnen komen om via een checkbox oid aan te vinken waarom je deze bericht report (offtopic, afkrakend etc.)
 

Jordyt

New member
Dit is best handig, anders is je topic eigenlijk best vaak verpest door de mensen die dan op die fouten gaan reageren. Kan je alles met een veiling gaan weg doen voor weinig punten omdat mensen dan niet kijken naar waar het eigenlijk over gaat. Ik ben de eerste die ja stemde
biggrin.gif
 

Willem

Active member
Volgensmij wordt een topic wel nagelezen, dus als het een compleet onzin gesprek is verwijderen ze die allemaal.
 

Sjoerd

Active member
Alemaalte (link):
Als je 1 keer report kijken ze naar het topic en verwijderen ze ineens alles, niet nodig dus.
Inderdaad. Als je gewoon in je report zet dat het één grote spamboel is, kijken we heus wel naar het hele topic hoor. Het is niet zo dat we alleen het gereporte bericht lezen, en die bijvoorbeeld verwijderen..
smile.gif
 

Caner

Held
Caner (link):
En zou er ook een optie kunnen komen om via een checkbox oid aan te vinken waarom je deze bericht report (offtopic, afkrakend etc.)


?
biggrin.gif
 

Sjoerd

Active member
Caner (link):
En zou er ook een optie kunnen komen om via een checkbox oid aan te vinken waarom je deze bericht report (offtopic, afkrakend etc.)
Zou misschien wel handig kunnen zijn, maar gewoon even offtopic o.i.d. typen is niet zo heel moeilijk lijkt mij..?
 
Bovenaan