Medenwerkers naam kleur

Larsnl

Active member
Ben ik de enige of zie je amper verschil tussen de kleur naam van de Staff en van de leden , in een forum? Het ergert best wel omdat je na lange tijd wazige ogen hebt en je dan dus de kleur niet meer ziet. Kan de kleur niet gewoon blauw ofzo?

Je weet wel die kleur van leden die dit topic bekijken.
 

Willem

Active member
Ik vind het niet echt nodig, het is niet erg belangrijk en ik zie het verschil nog best goed
smile.gif
 

Larsnl

Active member
Willemmm (link):
Ik vind het niet echt nodig, het is niet erg belangrijk en ik zie het verschil nog best goed
smile.gif



Ik zie het dus echt nie
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is op het forum zelf wel dezelfde kleur, maar in de online lijst is het een tikkeltje roder. Van mij mag dat inderdaad wel iets duidelijker. En op het forum zou ik ook niet heel erg vinden.
 

Ewan

New member
Larsnl (link):
Het ergert best wel omdat je na lange tijd wazige ogen hebt en je dan dus de kleur niet meer ziet.


Is het dan geen tijd om iets anders te gaan doen?
 

Yorrick

Active member
Ook als je je scherm van je laptop/pc kantelt zie je het niet goed
redface.gif
Dus ik ben voor

Toch heb ik gestemd voor appeltaart maar dat is een ja
 
G

Guest

Guest
Ook ik stem ja. Staff moet een andere kleur krijgen binnen topics om te onderscheiden :)
 

Willem

Active member
Livonias (link):
Ook ik stem ja. Staff moet een andere kleur krijgen binnen topics om te onderscheiden :)


Binnen topics vind ik het niet echt nodig. Op de online-lijst is het ook eigenlijk onbelangrijk naar mijn mening maar ik kan me voorstellen dat het daar handig is.


Maar volgensmij moeten alle mods appeltaartkleur oid want de meeste mensen stemmen appeltaart
clown.gif
 

Sanderc

New member
Niet perse nodig. Mij maakt eht neit uit of het komt of niet.


Krijg ik nu trouwens mijn appeltaart
redface.gif
?
santabaard.gif
 

Antonn

New member
Ik herken staff reacties meteen aan de avatar, het kan zijn dat andere mensen dat niet hebben maar voor mij is het dus in feite niet echt nodig. Ik ben niet tegen, want het brengt inderdaad wel enkel voordeel met zich mee.



Klik om de spoiler te openen
APPELTAART
rock.gif

 

Wiitse

New member
Als je dat verschil niet meer kunt zien ben je kleurenblind of je zit echt veel te lang achter je pc. En zelfs als de kleuren gewoon hetzelfde waren maakt dat toch niks uit? Je weet hopelijk langzamerhand wel wie de paar teamleden zijn.
 

Bartv

Active member
Wiitse (link):
Als je dat verschil niet meer kunt zien ben je kleurenblind of je zit echt veel te lang achter je pc. En zelfs als de kleuren gewoon hetzelfde waren maakt dat toch niks uit? Je weet hopelijk langzamerhand wel wie de paar teamleden zijn.


Als sommige mensen hier problemen mee hebben, laat ze gewoon. Hun stellen een idee voor. Voor nieuwe leden kan het handig zijn!
 

Freestyle

New member
Larsnl (link):
Ben ik de enige of zie je amper verschil tussen de kleur naam van de Staff en van de leden , in een forum? Het ergert best wel omdat je na lange tijd wazige ogen hebt en je dan dus de kleur niet meer ziet. Kan de kleur niet gewoon blauw ofzo?

Je weet wel die kleur van leden die dit topic bekijken.


Dan moet je vaker een break van je computer nemen. Of je ogen na laten kijken door een oog arts.

En op het forum zie je het heel snel. Je ziet toch: lid/adverteerder/moderator toch wel staan.
 
Bovenaan