Meer punten tegelijk kopen

Jordii

New member
Je kan nu 0,6 punten krijgen door te bellen, het lijkt mij beter dat je dit doet: 2,0 punten voor een redelijke prijs (bij het bellen)

Voeg dit alsjeblieft in! Vindt t irritant worden dat je zo vaak moet bellen.
 

Robindh

Active member
Is opzich, niet nodig. Maar van mij mag er ook wel een bij komen van 1.8 punten en dan de kosten ook 3x zoveel.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Robindesign (link):
Is opzich, niet nodig. Maar van mij mag er ook wel een bij komen van 1.8 punten en dan de kosten ook 3x zoveel.


bel gewoon 3x achter elkaar?
emo.gif
 

Jordii

New member
Het doel hiervan is om meer punten te kopen in 1x
wink.gif
Dusja, 3x bellen is in dit geval geen optie.
confused.gif
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Stefanjordi (link):
Het doel hiervan is om meer punten te kopen in 1x
wink.gif
Dusja, 3x bellen is in dit geval geen optie.
confused.gif



was een reactie op die quote niet op TS
 

Robindh

Active member
Tendmex (link):

Stefanjordi (link):
Het doel hiervan is om meer punten te kopen in 1x
wink.gif
Dusja, 3x bellen is in dit geval geen optie.
confused.gif



was een reactie op die quote niet op TS



Ja, maar TS bedoelt hetzelfde als die quote.
 

Lennard

Active member
Ik heb het voor je nagekeken, maar als je voor 2 punten wil bellen dan moet je bijna 5 minuten aan de telefoon blijven hangen, dus dan kun je beter 3x apart bellen.

Plus de telefoonproviders betalen minder uit wanneer je in 1x voor € 3,90 belt dan wanneer je 3x voor € 1,30 belt.
 

Robindh

Active member
Lennard (link):
Ik heb het voor je nagekeken, maar als je voor 2 punten wil bellen dan moet je bijna 5 minuten aan de telefoon blijven hangen, dus dan kun je beter 3x apart bellen.

Plus de telefoonproviders betalen minder uit wanneer je in 1x voor € 3,90 belt dan wanneer je 3x voor € 1,30 belt.


Ja maar 3x opstartkosten is wel meer dan 1x.
 

Robindh

Active member
Hafcjulian (link):
De providers rekenen geen opstart kosten, mijne niet in ieder geval.


Heel veel providers wel.
 

Hafcjulian

New member
Stef, dan heb je vast en zeker *bliep!
wink.gif



toevoeging op 16 juni 2013, 09:05:56:
Maar wil je meer punten kopen maak dan even een API of vraag iemand om het voor je te maken!
 

Jorderikus

New member
Hey one2xs, Ik ben weer terug naar een tijdje en ben ook bij een andere site gaan kijken namelijk
http://www.nitrady.net/

er is daar een andere soort optie van punten kopen, Je kan daar kiezen voor hoeveel punten je wilt kopen (tot 9 euro per keer) ik vind dat veel makkelijker dan steeds 0,6 punten te kopen. Misschien dat iemand een keer een kijkje kan nemen daar?
 
Bovenaan