Meer verdien mogelijkheden

Timvz

New member
Hallo,

Het is misschien een idee om met meerdere verdien mogelijkheden te komen. Ik denk dat dit vele voordelen kan hebben voor one2xs als hier goed over nagedacht word.
Zo zouden er bijvoorbeeld voordelen kunnen zijn voor leden maar ook voor adverteerders. Er zou misschien een Banex kunnen komen. Hierdoor hebben adverteerders weer mogelijkheid om hun banner op vele sites te laten draaien en per bezoeker (die dus daadwerkelijkner voor kiest op hun site te klikken) pas egt betalen . En dat geeft leden weer mogelijkheid punten te verdienen met een van hune sites. Dit is denk ik nog effectiever dan de klik advertenties die er nu zijn. Indien iemand nog meerdere iedeen heeft post ze dan hier misschien kan one2xs er iets mee..

Tim
 

Yorrick

Active member
Voor meer mogelijkheden om te verdienen ben ik ook voor
biggrin.gif

Maar dan moeten er ook adverteerders zijn die dat willen doen hea
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Timievz (link):
Er zou misschien een Banex kunnen komen. Hierdoor hebben adverteerders weer mogelijkheid om hun banner op vele sites te laten draaien en per bezoeker (die dus daadwerkelijkner voor kiest op hun site te klikken) pas egt betalen . En dat geeft leden weer mogelijkheid punten te verdienen met een van hune sites. Dit is denk ik nog effectiever dan de klik advertenties die er nu zijn.
Dat hebben we een jaar geleden o.i.d. uitgeprobeerd, en er waren maar enkele adverteerders die er gebruik van maakten. Dat zie je al aan de klik-ads; daar zijn er ook maar een paar van, en soms al helemaal niks. Site-beheerders zetten dan veel liever AdSense o.i.d. op hun website.

Ik ben wel aan een oplossing daarvoor aan het werken (om klikads aantrekkelijker te maken), maar daar zeg ik verder nog even niks over.
clown.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard (link):

Timievz (link):
Er zou misschien een Banex kunnen komen. Hierdoor hebben adverteerders weer mogelijkheid om hun banner op vele sites te laten draaien en per bezoeker (die dus daadwerkelijkner voor kiest op hun site te klikken) pas egt betalen . En dat geeft leden weer mogelijkheid punten te verdienen met een van hune sites. Dit is denk ik nog effectiever dan de klik advertenties die er nu zijn.
Dat hebben we een jaar geleden o.i.d. uitgeprobeerd, en er waren maar enkele adverteerders die er gebruik van maakten. Dat zie je al aan de klik-ads; daar zijn er ook maar een paar van, en soms al helemaal niks. Site-beheerders zetten dan veel liever AdSense o.i.d. op hun website.

dit is inmiddels meer dan 2 jaar geleden
wink.gif
Maar het was inderdaad geen succes hoewel ik wel van mening bent nog steeds dat er op een banner eerder geklikt wordt door bezoekers dan op een tekstlink.
 

Lennard

Active member
Klopt, maar als je als site-eigenaar kan kiezen tussen een one2xs banner die 0,01 of maximaal 0,02 punt oplevert of een adsense-banner die minimaal 10x zoveel oplevert, dan is de keuze voor velen niet zo heel erg moeilijk.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):

Timievz (link):
Er zou misschien een Banex kunnen komen. Hierdoor hebben adverteerders weer mogelijkheid om hun banner op vele sites te laten draaien en per bezoeker (die dus daadwerkelijkner voor kiest op hun site te klikken) pas egt betalen . En dat geeft leden weer mogelijkheid punten te verdienen met een van hune sites. Dit is denk ik nog effectiever dan de klik advertenties die er nu zijn.
Dat hebben we een jaar geleden o.i.d. uitgeprobeerd, en er waren maar enkele adverteerders die er gebruik van maakten. Dat zie je al aan de klik-ads; daar zijn er ook maar een paar van, en soms al helemaal niks. Site-beheerders zetten dan veel liever AdSense o.i.d. op hun website.

Ik ben wel aan een oplossing daarvoor aan het werken (om klikads aantrekkelijker te maken), maar daar zeg ik verder nog even niks over.
clown.gif




Klopt, nu vind ik ze gewoon de moeite niet waard.

Ik heb wel een dure doe ad draaien, daar is Lennie vast blij mee
 

Timvz

New member
Lennard (link):
Klopt, maar als je als site-eigenaar kan kiezen tussen een one2xs banner die 0,01 of maximaal 0,02 punt oplevert of een adsense-banner die minimaal 10x zoveel oplevert, dan is de keuze voor velen niet zo heel erg moeilijk.


Klopt, het was ook even zo een idee wat ik opschreef. Het is meer wat het wel aantrekkelijker zou maken om wat meer verdien mogelijkheden toe te voegen dan alleen doe ads en klik ads.. Dit zou denk ik tog wel een groot verschil maken. In welke vorm, tja, dat weet ik zelf ook nog niet! Daarom ook mijn vraag iemand ideën ? Misschien komt er wel iemand met een pracht idee
wink.gif
 

Jasperxs

New member
Misschien is het goed om punten te kunnen verdienen met videos kijken. Dat je dan per video 0.01 krijgt of 0.001. Dan is de video van een adverteerder en die video is dan een halve minuut ongeveer. Voor punten moet je dan de hele video kijken. En je kan dan een functie maken met 1 video per half uur.
 

Yorrick

Active member
Jansons (link):
Misschien is het goed om punten te kunnen verdienen met videos kijken. Dat je dan per video 0.01 krijgt of 0.001. Dan is de video van een adverteerder en die video is dan een halve minuut ongeveer. Voor punten moet je dan de hele video kijken. En je kan dan een functie maken met 1 video per half uur.

Maar er zijn weinig mensen die willen adverteren met hun video, dat is dus het grootste probleem
sadley.gif
 

Bremdecoolste

New member
Misschien als trailer voor hun website? Of lennard zegt tegen iemand: voor ... zet ik jou video op mijn website, toydat hij .... keer is bekeken??
 

Timvz

New member
hmm, dit zijn allemaal verdien mogelijkheden die voor leden heel leuk zouden zijn . Echter denk ik dat er een te kleine doelgroep is die aan adverteerders die dit ook daadwerkelijk zal gaan gebruiken..
Als er een idee is voor een nieuwe verdien mogelijkheid denk ik dat dit voor leden maar ook voor adverteerders allebei erg effectiev moet zijn wil dit vervolgens doorgezet worden door one2xs.
 

Lennard

Active member
Timievz (link):
hmm, dit zijn allemaal verdien mogelijkheden die voor leden heel leuk zouden zijn . Echter denk ik dat er een te kleine doelgroep is die aan adverteerders die dit ook daadwerkelijk zal gaan gebruiken..
Als er een idee is voor een nieuwe verdien mogelijkheid denk ik dat dit voor leden maar ook voor adverteerders allebei erg effectiev moet zijn wil dit vervolgens doorgezet worden door one2xs.
Daar zit ik vooral mee ja. Ik kan genoeg dingen bedenken die voor de leden tof zijn om punten mee te verdienen, maar je moet wel adverteerders hebben die bereid zijn ervoor te betalen. En doorgaans geldt hoe leuker voor het lid, hoe slechter voor de adverteerder, dus de meeste punten verdien je op de irritantste manieren, en de leukste manieren leveren de minste punten op.
 

Timvz

New member
Jep, dat is wat denk ik ook vrij begrijpelijk is. Hopen dat iemand met een idee komt. Misschien is het handig om naar anderen diverse sites te kijken en hier misschien wat ideën op te doen wat betreft verdien mogelijk heden?
 

Antonn

New member
Ik heb wel wat? Dat de adverteerders gewoon links en misschien ook banners kunnen adverteren, en de gewone leden dan een random banner op hun site kunnen zetten, net als adsense. En per view of klik verdien het lid wat.
 

Timvz

New member
Antonn.. voor je een bericht plaats.. AUB lees dan eerst de rest boven je?

DANKU
biggrin.gif


Oja misschien wel leuk een shoutbox te maken onder de menu balk en een kleine vergoeding rekenen per bericht?
 

Antonn

New member
Timievz (link):
Antonn.. voor je een bericht plaats.. AUB lees dan eerst de rest boven je?

DANKU
biggrin.gif


Oja misschien wel leuk een shoutbox te maken onder de menu balk en een kleine vergoeding rekenen per bericht?


Welke zou ik dan gelezen moeten hebben?
 

Timvz

New member
Lennard (link):

Timievz (link):
Er zou misschien een Banex kunnen komen. Hierdoor hebben adverteerders weer mogelijkheid om hun banner op vele sites te laten draaien en per bezoeker (die dus daadwerkelijkner voor kiest op hun site te klikken) pas egt betalen . En dat geeft leden weer mogelijkheid punten te verdienen met een van hune sites. Dit is denk ik nog effectiever dan de klik advertenties die er nu zijn.
Dat hebben we een jaar geleden o.i.d. uitgeprobeerd, en er waren maar enkele adverteerders die er gebruik van maakten. Dat zie je al aan de klik-ads; daar zijn er ook maar een paar van, en soms al helemaal niks. Site-beheerders zetten dan veel liever AdSense o.i.d. op hun website.

Ik ben wel aan een oplossing daarvoor aan het werken (om klikads aantrekkelijker te maken), maar daar zeg ik verder nog even niks over.
clown.gif




Dit?
 
Bovenaan