Meerdere advertenties tegelijk afkeuren/goedkeuren

Pascal

New member
Lennard en/of Ruben,

Ik heb vaak het probleem dat ik heel lang bezig ben met het afkeuren van al de advertenties, terwijl ze vrijwel allemaal om dezelfde reden afgekeurd worden. Is het niet mogelijk om voor (of achter
emo.gif
) iedere advertentie in het overzicht een checkbox te zetten en dan vervolgens te kunnen kiezen om alle geselecteerde "leads" af te keuren?

Het zou een hoop tijd besparen, vooral als je een stuk of 50 leads moet keuren en telkens reden in moet vullen en vervolgens nog een paar seconden moet wachten op refresh naar het overzicht.

Natuurlijk zou deze functie dan meteen ook ingebouwd kunnen worden voor het goedkeuren van meerdere leads tegelijk.

Bij voorbaat hartelijk dank en tot ziens
biggrin.gif
 

Sjoerd

Active member
dan zetten ze onderin een textboxje met afkeuren
of dat je dan via get naar een pagina gaat met afkeuren ofzo
en dan

Weet je zeker dat je al deze wilt afkeuren?

foreach ding zodat ze der allemaal komen
en aan zijkant kun je dingen uitvinken als je ze niet wilt afkeuren

en onderaan een Reden textboxje met submit
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Hm, dat zou idd wel handig zijn.
Probleem is wel dat er per afgekeurde lead 2 queries gedaan (moeten) worden, wat ik terug kan brengen naar 1 + een paar gezamelijke; t wordt dus wel zo dat je max. 25 dingen ofzo kunt keuren.

Goed idee iig.
biggrin.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lijtk me inderdaad ook erg handig ja
yummie.gif
(ookal ben ik geen adverteerder)
 

Pascal

New member
Lennard:
Hm, dat zou idd wel handig zijn.
Probleem is wel dat er per afgekeurde lead 2 queries gedaan (moeten) worden, wat ik terug kan brengen naar 1 + een paar gezamelijke; t wordt dus wel zo dat je max. 25 dingen ofzo kunt keuren.

Goed idee iig.
biggrin.gif


Max. 25 is ook goed, gaat sowieso sneller
emo.gif
 

Lennard

Active member
t Staat er al een tijdje in.
biggrin.gif


t Limiet staat nu op 250 als ik het me goed herinner, dus je kunt wel ff vooruit.
emo.gif
 
Bovenaan