Meerdere veilingen

Jelle

Active member
Jellesch (link):

Rogier (link):

Jellesch (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
Maar als mensen geen interesse hebben in domeinnamen dan is het echt super irritant als er per user 20 topics in de lijst staan met overal een eigen domeinnaam erin.






Ja, en ik hoef geen topics te zijn van mc servers?
Dan kunnen we voor alles wel een reden verzinnen.



Gast, zit nog wel een behoorlijk verschil tussen 20 domeinen per dag en 1 minecraft server.



Sommige mensen vinden het zo overzichtelijker laat het gewoon.
Wat boeit het nou weer, die topics zakken vanzelf wel naar beneden.


Gewoon spoilers gebruiken en in 1 topic plaatsen.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Dylanh (link):
[veilig naam=Domein te koop startbod=6 product=mijnhost.s3.one2xs.com


etc.


En dan moet je dat weer uit je hoofd gaan leren, en dan kunnen anderen in hen berichten veilingen toevoegen, nee dus.
 
D

Dylan

Guest
Jellesch (link):

Dylanh (link):
[veilig naam=Domein te koop startbod=6 product=mijnhost.s3.one2xs.com


etc.


En dan moet je dat weer uit je hoofd gaan leren, en dan kunnen anderen in hen berichten veilingen toevoegen, nee dus.



Eh nee hoor
emo.gif

Kan ook een automatische ubb code zijn die je moet aanpassen
pompom.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Nicknl (link):

Jellesch (link):

Dylanh (link):
[veilig naam=Domein te koop startbod=6 product=mijnhost.s3.one2xs.com


etc.


En dan moet je dat weer uit je hoofd gaan leren, en dan kunnen anderen in hen berichten veilingen toevoegen, nee dus.



Eh nee hoor
emo.gif

Kan ook een automatische ubb code zijn die je moet aanpassen
pompom.gif




Ja en dan moet Lennard weer allemaal permissies instellen dat het alleen in Aanbiedingen kan en de ubb code alleen in de SP gebruikt mag worden.
 
D

Dylan

Guest
Jellesch (link):

Nicknl (link):

Jellesch (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Dylanh (link):
[veilig naam=Domein te koop startbod=6 product=mijnhost.s3.one2xs.com


etc.






En dan moet je dat weer uit je hoofd gaan leren, en dan kunnen anderen in hen berichten veilingen toevoegen, nee dus.



Eh nee hoor
emo.gif

Kan ook een automatische ubb code zijn die je moet aanpassen
pompom.gif




Ja en dan moet Lennard weer allemaal permissies instellen dat het alleen in Aanbiedingen kan en de ubb code alleen in de SP gebruikt mag worden.



emo.gif

care, hij keurt het vanzelf wel goed of af
emo.gif
 

Antonn

New member
Wie zei dat het met UBB moest?

Bij topic aanmaken net als nu, je kan ipv kiezen of je veiling wil kiezen of je veiling wilt toevoegen, dan komen er meer tekstvakjes. Ook komt er telkens titel bij.
 

Christopher

New member
Je kan toch aparte veilingen maken in je topic? Ik maak nooit zon systeem veiling. Gewoon 10 producten, 10 veilingen in topic en bieden in topic. Dit idee is niet echt een must.
 

Lennard

Active member
Je kunt nu maximaal 2 topics per week starten in Aanbiedingen (Aanvragen lijkt me niet nodig).
smile.gif


Op dit moment moet je nog zelf even een veiling bijhouden, los in je topic. Mocht dat irritant blijken kan ik misschien nog iets maken voor meerdere veilingen.
 

Sanderc

New member
Lennard (link):
Je kunt nu maximaal 2 topics per week starten in Aanbiedingen (Aanvragen lijkt me niet nodig).
smile.gif


Op dit moment moet je nog zelf even een veiling bijhouden, los in je topic. Mocht dat irritant blijken kan ik misschien nog iets maken voor meerdere veilingen.


Dit vind ik nu echt wel rotslecht. Als je nu:

een domein aanbied
een layout
een host
een script


Ik zou het beperken tot 7 per week en dan 1 per dag
 

Lennard

Active member
Nouja het gaat me er om dat twee mensen op dit moment de topiclijst in Aanbiedingen overheersen, en als iemand dan voor het eerst een layout aanbiedt dan is die na een paar uur al van pagina 1 af.
 

Hafcjulian

New member
Oke, ik en Jellesch maar misschien kun je dat tegen ons zeggen en dan zullen we echt wel gehoorzamen, nu straf je de andere leden...
 

Dionc

New member
Wat je zal kunnen doen is:

Je maakt een veiling en dan geef je dus al die producten op die je wilt verkopen


Dan zit er in die veiling gebeuren een select box en dan selecteer je waarop je wilt bieden en dat het erbij komt te staan waarvoor er is geboden
 

Dylan

<script>
Fireiscool (link):
Wat je zal kunnen doen is:

Je maakt een veiling en dan geef je dus al die producten op die je wilt verkopen


Dan zit er in die veiling gebeuren een select box en dan selecteer je waarop je wilt bieden en dat het erbij komt te staan waarvoor er is geboden


Dan een dropdown
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Trans (link):
Of zorgen dat Hafcjulian en Jellesch maar 1 topic per week mag maken!
thumbsup.gif



Racisme
frown.gif


Achja, heb toch niks meer te verkopen
biggrin.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Trans (link):
Hoezo is dit racisme.
swhip.gif

Met deze regel is iedereen happy.
Dus gewoon doen!


Nee ik ben er niet happy mee dus nee niet doen
wink.gif


Gewoon voor iedereen hetzelfde
wink.gif
 
Bovenaan