Meerdere vragen over habbo retro hosten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thotel

New member
Hallo,
Ik heb wat vragen over het hosten hier

Mag ik een habbo retro op een zelfbetaalde webhost van one2xs zetten?
Mag ik een habbo retro op een zelfbetaalde vps van one2xs zetten?
Mag ik een habbo retro door laten linken vanaf een zelfbetaald domein bij jullie?
Ik bedoel eigenlijk of je gebant wordt als je dat wel doet

Begrijpen jullie de vraag een beetje
yummie.gif


Pepijn
 

Braam

New member
Vraag 1: Nee
Vraag 2: Nee
Vraag 3: Ja
Vraag 4: Je host/vps word stopgezet en je krijgt warn
 

Luukvdo

New member
Thotel (link):
Mag ik een habbo retro op een zelfbetaalde webhost van one2xs zetten?

Ik betwijfel of dat lukt maar dat mag niet

Thotel (link):
Mag ik een habbo retro op een zelfbetaalde vps van one2xs zetten?

Nope

Thotel (link):
Mag ik een habbo retro door laten linken vanaf een zelfbetaald domein bij jullie?

Nope

Thotel (link):
Ik bedoel eigenlijk of je gebant wordt als je dat wel doet

Dat hangt er vanaf of je overlast veroorzaakt. Je kunt maar beter niks hosten. Je host/vps wordt sowieso tijdelijk afgepakt
 

Luukvdo

New member
Het kan nog steeds overlast bij ons veroorzaken omdat bij het oproepen van die domeinnaam een server van hier aangeroepen wordt
 

Goldo

New member
Hij heeft zeker over Jabbos, dat is PHP, legaal, maar de images zijn van Habbo, das wel illigaal.
emo.gif
 

Larsnl

Active member
als je een v13 wilt maken niet een php een v13 is legaal sulake heeft zelf de bestanden en servers uitgegeven een php is wel illegaal omdat die meer lijkt op habbo

EDIT// lennard heeft het goedgekeurt als je een bewijs hebt van dat t mag van sulake maarals je retro nog teveel lijkt op het echte habbo dan wodt hij alsnog offline gezet
 

Alemaalte

New member
Rareshotel (link):
als je een v13 wilt maken niet een php een v13 is legaal sulake heeft zelf de bestanden en servers uitgegeven een php is wel illegaal omdat die meer lijkt op habbo

EDIT// lennard heeft het goedgekeurt als je een bewijs hebt van dat t mag van sulake maarals je retro nog teveel lijkt op het echte habbo dan wodt hij alsnog offline gezet


sm_eerie.gif

Alle retros zijn illegaal! Behalve die in php als je de afbeeldingen vervangt. En kom dan met een bewijs ...
 

Larsnl

Active member
v13 is niet illegaal je kan toestemming aanvragen voor je v13 omdat het geen copyright is is habbo habbo heeft nu mysQL databases enz. en btw php is illegaal v13 niet.
 

Braam

New member
Kom met bewijs van een mail van sulake of
iets op de site van sulake

ik kan ook wel zeggen dat ik jou mag dood schieten omdat jij geen copyright hebt. Maar dan blijft het nog verboden..
 

Braam

New member
ik geef maar een voorbeeld.

Aangezien jij 5 jaar bent snap je dat nog niet

KOM MET BEWIJS!
 

Marjolein

Miss Marjolein
Dit lijkt me een nogal nutteloze discussie te worden, een beetje een welles/nietus spelletje. We staan retros gewoon niet toe, indien je van mening ben dat je een systeem heb die inmiddels wel legaal is dan kun je per ticket toestemming vragen of je m mag hosten. Klaar
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan