Mijn categorie, mijn gekozen topics.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christopher

New member
Heyho.

Stel je voor, iedereen heeft zijn eigen hobby en dagelijkse trends. Sommige maken er een topic voor in offtopic categorie. Maar wat als je nu je eigen categorie kan hebben? Met deze update zou ieder one2xs lid zijn eigen categorie kunnen aanmaken en daarin topics maken, wacht! Alleen geabonneerde leden kunnen deze categorie zien.

Pluspunten:

- One2x-ers hebben hun eigen categorie en dus minder spam topics
- One2xs-ers kunnen abonneren op categorieen dat ze leuk vinden aldus onderwerpen die ze leuk vinden
- One2xs-ers die in team werken aan een project kunnen zich in groep verzamelen om hierover apart te spreken.

Maar dit is een domein en hosting seller, geen community shit?
Klopt, daarom heeft het een forum met een aardig aantal actieve leden die elk een eigen manier van denken hebben, die een hobby hebben en die dit misschien met andere willen delen? Maar niet iedereen houdt van paarden of Apple dingen. Het zou dus handig zijn om zich aan extra categorieën te abonneren, deze kun je vinden op één pagina en met één klik heb je zelf en alle geabonneerde deze categorie.

Asociaal is dit!
Nee is het eigenlijk niet, want je kan zelf kiezen wat je wilt volgen en wie je wilt volgen, daarbij blijven alle gewoone categorieën. Het is simpel gewoon een toevoeging om aparte dingen te bespreken die soms erg interessant (voor de ene en misschien niet voor de ander) zijn en in verschillende topics te schrijven onder 1 onderwerp.

Wat vindt jij ervan?
 

Christopher

New member
Unites (link):
Ik vind het maar vaag.


Vind ik ook, was om 4 local time geschreven
emo.gif
 
T

Tessa

Guest
Ik vind het persoonlijk niks, het is handiger als we alles gewoon kunnen lezen + het is waarschijnlijk veel meer werk voor de moderators om de foras bij te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan