Mijn domein werkt nog niet! Help.

Paull

New member
Ik heb een paar dagen geleden het domein: Pixelfreaks.nl besteld op one2xs.com. Ik heb hem laten door linken naar fancenter.nl. Maar om een of andere reden blijkt het nog steeds niet te werken. Wie kan mij helpen hiermee! Alvast tanxx
 

Lennard

Active member
Hm, hij is afgekeurd doordat de postcode onjuist was (er miste een letter), maar blijkbaar zijn we vergeten hem in het systeem af te keuren.

Excuses hiervoor, je kunt hem opnieuw registreren, dan hoort hij binnen een half uur geregistreerd te zijn, en binnen 3 uur te werken.
 

Lennard

Active member
Jep, ik zie het.
Punt is dat je postcode nog steeds niet klopt (je hebt enkel 4 cijfers ingevuld), als je mij je goede postcode kunt geven dan kan hij weer geregistreerd worden.
 

Publitime

New member
Lennard:
Jep, ik zie het.
Punt is dat je postcode nog steeds niet klopt (je hebt enkel 4 cijfers ingevuld), als je mij je goede postcode kunt geven dan kan hij weer geregistreerd worden.

Dan woont hij wrs in België daar hebben ze enkel 4 cijfers
smile.gif
 

Sjoerd

Active member
ja,
je moet voor een .nl domein in nederland wonen, of iemand hebben die in Nederland woont en jouw Domicilie wilt zijn, of het domein op zijn naam wilt hebben.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Misschien een suggestie dat je ook domeinen op one2xss naam kan laten zetten als je anoniem wilt blijven qua gegevens zegmaar?

Dat als je dat aanvinkt, je de rest niet in hoeft te vullen, en het domein dus op one2xs naam wordt gezet.
 

Sjoerd

Active member
Dat is niet handig denk ik,
als er dan illegale dingen op de domeinen gebeuren zijn hun verantwoordelijk?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Sjoerd:
Dat is niet handig denk ik,
als er dan illegale dingen op de domeinen gebeuren zijn hun verantwoordelijk?


ja, op het moment dat ik het geposts had dacht ik er ook aan...
 
Bovenaan