minecraft server

Rogier

New member
Ik probeer Feed The Beast op mijn server te krijgen.

Na wat gestuntel is het eindelijk werkend (de server is in ieder geval online).

Als ik mezelf aanmeld krijg ik de volgende melding:
"Forge Loader has found world ID mismatches" en vervolgens wat mods eronder.

Wat kan ik doen?

Het is ons ingelukt om in te loggen, door een aantal mods uit te schakelen. Nu blijkt dat de server gewoon vanilla is. Terwijl er in de JAR wel degelijk FTB is geselecteerd.
 

Lennard

Active member
Je moet de Feed the Beast-mappen zelf ook nog op je server zetten, net als bij Tekkit dus eigenlijk (http://www.one2xs.com/tekkit).

Probeer het even, als het niet lukt dan ga ik het proberen.
smile.gif
 

Rogier

New member
Lennard (link):
Je moet de Feed the Beast-mappen zelf ook nog op je server zetten, net als bij Tekkit dus eigenlijk (http://www.one2xs.com/tekkit).

Probeer het even, als het niet lukt dan ga ik het proberen.
smile.gif



aah wat stom. Ik dacht, er staat special Tekkit vermeld dus zal voor FTB wel niet gelden.
 

Rogier

New member
Na een tijdje spelen krijg ik deze error:


Quote:
29.06 15:05:48 [Server] WARNING Cant keep up! Did the system time change, or is the server overloaded?


En nu kan ik niet meer op de server inloggen. Moet ik mijn pakket upgraden?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Rogier (link):
Na een tijdje spelen krijg ik deze error:


Quote:
29.06 15:05:48 [Server] WARNING Cant keep up! Did the system time change, or is the server overloaded?


En nu kan ik niet meer op de server inloggen. Moet ik mijn pakket upgraden?




Rogier (link):
Na een tijdje spelen krijg ik deze error:


Quote:
29.06 15:05:48 [Server] WARNING Cant keep up! Did the system time change, or is the server overloaded?


En nu kan ik niet meer op de server inloggen. Moet ik mijn pakket upgraden?



256MB is nauwelijks genoeg. Als je dan een beetje gaat exploren, of je zit in 2 werelden dan begint de server het zwaar te krijgen. Met 512 kan ie het net aan om 2 werelden zonder lag te hebben.
 

Rogier

New member
Rik (link):

Rogier (link):
Na een tijdje spelen krijg ik deze error:


Quote:
29.06 15:05:48 [Server] WARNING Cant keep up! Did the system time change, or is the server overloaded?


En nu kan ik niet meer op de server inloggen. Moet ik mijn pakket upgraden?




Rogier (link):
Na een tijdje spelen krijg ik deze error:


Quote:
29.06 15:05:48 [Server] WARNING Cant keep up! Did the system time change, or is the server overloaded?


En nu kan ik niet meer op de server inloggen. Moet ik mijn pakket upgraden?



256MB is nauwelijks genoeg. Als je dan een beetje gaat exploren, of je zit in 2 werelden dan begint de server het zwaar te krijgen. Met 512 kan ie het net aan om 2 werelden zonder lag te hebben.



Kan jij hem voor mij overzetten en de punten afscrhijven of moet ik even wachten op Lennard?
 
Bovenaan