Moderator

Merlin

New member
sebas.jpg


Dat kan natuurlijk niet he, dat onderschrift
yummie.gif
Dan moet je hem OF warnen/bannen, OF het negeren maar als mod dat in je sig zetten is natuurlijk wel een beetje faal
emo.gif
 

Sebas

Active member
Merlin:
396e614c42228d7f9970b3b16953926a528faf49


Dat kan natuurlijk niet he, dat onderschrift
yummie.gif
Dan moet je hem OF warnen/bannen, OF het negeren maar als mod dat in je sig zetten is natuurlijk wel een beetje faal
emo.gif



Noujah bannen? zonder dat ik echt goeie bewijs heb? nee dat gaat niet.

Het is zo ik weet dat die mij punten heeft opgelicht dus ik waarschuw de andere leden.
 

Merlin

New member
Maar als MOD is dat toch bewijs genoeg
emo.gif
?
Je hebt niet die status voor de lol ofzo... Je moet de rest dan tegen die persoon beschermen door iig een warn te geven. Das toch logisch of sla ik de plank nu mis?
yummie.gif
 

Sebas

Active member
Merlin:
Maar als MOD is dat toch bewijs genoeg
emo.gif
?
Je hebt niet die status voor de lol ofzo... Je moet de rest dan tegen die persoon beschermen door iig een warn te geven. Das toch logisch of sla ik de plank nu mis?
yummie.gif



Maar er zijne vele mensen die scammen niet verbannen? omdat er geen bewijs is.
En dit is allemaal al gebeurd voordat ik moderator was.

Maar oke heb me onderschrift aangepast
smile.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Merlin:
Maar als MOD is dat toch bewijs genoeg
emo.gif
?
Je hebt niet die status voor de lol ofzo... Je moet de rest dan tegen die persoon beschermen door iig een warn te geven. Das toch logisch of sla ik de plank nu mis?
yummie.gif

volgens mij wel ja. Handelen doe je op eigen risico en daar geven de moderators en beheerders geen warn voor. Maar ik ben het met je eens dat Sebas dit niet in zijn onderschrift hoort te zetten. Had hem ookal aangesproken hierop
emo.gif
 

Merlin

New member
Naja, Ik vind (en denk dat mijn mening wel door Lennard gedeeld word) dat nu je mod bent je dus ook mag handelen zoals Lennard of Ruben dat zouden doen in dit soort situaties.

Je krijgt het vertrouwen dat je niet "zomaar" iemand banned of een warn geeft, maar als dit recentelijk gebeurt is dan telt dat gewoon als een argument om hem daarvoor te warnen/bannen...

Moderators handhaven orde en een scammer is hier niet welkom.

Zie dit trouwens niet als een aanval maar meer als een klein puntje van kritiek
yummie.gif


@ Marjolein = True, maar als Lennard of Ruben zou weten dat iemand scammed (of hun scammed) dan wordt die echt wel verbannen...
yummie.gif
 

Sebas

Active member
Marjolein:

Merlin:
Maar als MOD is dat toch bewijs genoeg
emo.gif
?
Je hebt niet die status voor de lol ofzo... Je moet de rest dan tegen die persoon beschermen door iig een warn te geven. Das toch logisch of sla ik de plank nu mis?
yummie.gif

volgens mij wel ja. Handelen doe je op eigen risico en daar geven de moderators en beheerders geen warn voor. Maar ik ben het met je eens dat Sebas dit niet in zijn onderschrift hoort te zetten. Had hem ookal aangesproken hierop
emo.gif




Jah en heb ook al gezegd dat dit voordat ik mod was er al in had staan, en het is er al uit dus ik denk klaar?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Merlin:
Moderators handhaven orde en een scammer is hier niet welkom.

@ Marjolein = True, maar als Lennard of Ruben zou weten dat iemand scammed (of hun scammed) dan wordt die echt wel verbannen...
yummie.gif



en wie bepaald dan of iemand echt een scammer is? Volgens mij is hier nog nooit iemand verbannen wegens scammen hoor. Wel wegens oplichting, maar goed, is niet echt een discussie voor in dit topic. Sebas heeft het opgelost door zijn onderschrift weer aan te passen.
 

Sebas

Active member
Marjolein:

Merlin:
Moderators handhaven orde en een scammer is hier niet welkom.

@ Marjolein = True, maar als Lennard of Ruben zou weten dat iemand scammed (of hun scammed) dan wordt die echt wel verbannen...
yummie.gif



en wie bepaald dan of iemand echt een scammer is? Volgens mij is hier nog nooit iemand verbannen wegens scammen hoor. Wel wegens oplichting, maar goed, is niet echt een discussie voor in dit topic. Sebas heeft het opgelost door zijn onderschrift weer aan te passen.



Klopt.
 

Erwin

New member
succes

nu maar hopen dat ik de volgende ben op dit moment heb ik het veels te druk als ik moderator zou kunnen worden ben ik niet veel online dus ik word nie zomaar gekozen denk ik
emo.gif
 
R

Rogier

Guest
Ach ze hebben nu wel meer dan genoeg op one2xs, anders zie je alleen maar mods in plaats van leden
emo.gif
 
Bovenaan