Mogelijkheid om veiling toe te voegen

Videotube

New member
Heya,
Soms wil ik iets verkopen, maar ben ik de veiling vergeten! Dus misschien dat er een mogelijkheid komt om de veiling toe te voegen, of de prijzen lager te zetten? (niet meer, anders komt er verwarring).
 
G

Guest

Guest
Videotube (link):
Ja, maar toch, misschien wil je toch nog een veiling toevoegen of prijzen verlagen.


nee, Vooral dat laatste is een slecht idee
 
G

Guest

Guest
En wat nou als er al 20 mensen reageren, en je dán pas een veiling toevoegt?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is een goed idee, wat volgens mij al op de to-do lijst staat. Samen met poll toevoegen / aanpassen.

Echter moet dit (voor gebruikers) alleen mogelijk zijn als er geen boden / stemmen zijn uitgebracht. Dat lijkt mij althans het beste.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Videotube (link):
Ja, anders dat er een regel komt dat als je al hebt geboden nog een x in veiling moet bieden.


Nah, want dan kan een persoon bij te weinig (goede) boden de veiling weer resetten, en dat willen we ook niet. Bovendien is het dan een stuk onduidelijker.
 
G

Guest

Guest
Of dat je alleen een veiling toe kan voegen als er nog geen reacties zijn geplaatst.
 
G

Guest

Guest
Livonias (link):
Of dat je alleen een veiling toe kan voegen als er nog geen reacties zijn geplaatst.



Rik (link):
Echter moet dit (voor gebruikers) alleen mogelijk zijn als er geen boden / stemmen zijn uitgebracht.
 
Bovenaan