MoneyMiljonair.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Beste leden,

Om de een of andere vage reden heeft volgens mij de tracking van de Nederlandse moneymiljonair niet gewerkt. In ieder geval is er geen één goed uitgevoerde klik binnengekomen, en het lijkt mij sterk dat niemand de opdracht heeft uitgevoerd.

Ik wil hier graag vragen wie de moneymiljonair opdracht goed heeft uitgevoerd; reageer even in dit topic als dat het geval is.

Het gaat alléén om de Nederlandse versie ervan; voluit heet hij "Moneymiljonair (NL only)"; de opdracht luidde "Aanmelden, activeren en tijdje actief zijn.". De tracking van de Belgische versie werkte wel correct.

Wees allemaal eerlijk en ga niet zeggen dat je hem goed hebt uitgevoerd als dat niet het geval is. Het is niet zo dat als je hier reageert dat je dan je punten krijgt, ik wil alleen weten of er uberhaupt iemand is die de advertentie goed heeft uitgevoerd, zodat ik die informatie kan doorspelen naar de adverteerder.

Uiteraard zijn jullie niet de verdiende punten kwijt, ik ga met de adverteerder overleggen hoe we het oplossen, desnoods keur ik gewoon alle kliks goed, maar daar komen we wel uit.
Voorlopig staat de advertentie in ieder geval op inactief.

Mijn excuses voor het ongemak.

Groeten,

Lennard.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Volgens mij heb ik er wel op geklikt maar niet uitgevoerd, ik zal ff in mijn schemading kijken ^^
Edit: Nope, was nog de oude.

~ Rik
 

Remcoboy

New member
Let op : Ik heb hier ook een advertentie mee,
Deze is een andere !

@Frozenflame was dat niet die van mij ?
 

Frozenflame

New member
Nee, Er waren er toen toch 2 een met BE only en de andere NL only. Ik heb ook een met NL onley gedaan voor 1,5 punten.
 

Jesse

New member
Naja van mij weet je denk ik wel ik maakte tenslotte ticket aan
yummie.gif
.
Heb die ene mail niet meer lennard
sadley.gif
.
Maar hoe zit het met die andere 2 advertenties?
redface.gif
.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Volgens mij zijn er echt gewoon mensen die nu gaan zeggen dat ze hem wel hebben gedaan, terwijl ze dat niet hebben.
MAarja, dat is verder mijn probleem niet :D
 

Lennard

Active member
Rik:
Volgens mij zijn er echt gewoon mensen die nu gaan zeggen dat ze hem wel hebben gedaan, terwijl ze dat niet hebben.
MAarja, dat is verder mijn probleem niet :D

Lennard:
Wees allemaal eerlijk en ga niet zeggen dat je hem goed hebt uitgevoerd als dat niet het geval is. Het is niet zo dat als je hier reageert dat je dan je punten krijgt


Ik ga er vanuit dat iedereen gewoon de waarheid spreekt, mensen die hier bewust gaan zitten liegen ontvangen hun procentjes wel..
 

Habbfreaky

New member
ik weet niet, eventjes kijken.

Edit: Waar kan ik dat vinden, bij mijn doe-ads op one2xs.com/overzicht, staat die moneymiljonair er niet meer bij.
 

Streedie

New member
Ik heb hem volgensmij wel gedaan maar weet niet zeker, ik hoef de puntjes niet voordat ik zeker weet
wink.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan