Multicraft backup 500 error

Bjarnootjuh

New member
Hoi

Ik wil me server backuppen maar krijg dit als ik op backup klik:

Fout 500

ServerController kan de opgevraagde view "backup" niet vinden.

Dussss....
 

Ewan

New member
Bjarnootjuh (link):
Hoi

Ik wil me server backuppen maar krijg dit als ik op backup klik:

Fout 500

ServerController kan de opgevraagde view "backup" niet vinden.

Dussss....


Je kan niet backuppen met multicraft, je zal dus ftp moeten gebruiken
 

Bjarnootjuh

New member
Ewan (link):

Bjarnootjuh (link):
Hoi

Ik wil me server backuppen maar krijg dit als ik op backup klik:

Fout 500

ServerController kan de opgevraagde view "backup" niet vinden.

Dussss....


Je kan niet backuppen met multicraft, je zal dus ftp moeten gebruiken



In het menu staat toch wel backup...
 

Lennard

Active member
Ja daar moet hij eigenlijk ook nog uit.
In het begin had ik het aan staan, maar Multicraft backupt op een hele rare manier, die zwaar is voor de server ofzo. Er waren personen die hun server elke 5 minuten (ja echt) lieten backuppen, en dat was te zwaar voor de server waardoor andere leden last hadden van lag.

Als je de boel wil backuppen dan kun je het beste via FTP al je bestanden downloaden.
 

Antonn

New member
Lennard (link):
Ja daar moet hij eigenlijk ook nog uit.
In het begin had ik het aan staan, maar Multicraft backupt op een hele rare manier, die zwaar is voor de server ofzo. Er waren personen die hun server elke 5 minuten (ja echt) lieten backuppen, en dat was te zwaar voor de server waardoor andere leden last hadden van lag.

Als je de boel wil backuppen dan kun je het beste via FTP al je bestanden downloaden.


Gooi er gewoon limiet bovenop van 1X per 12 uur fzo
wink.gif
pompom.gif
 

Lennard

Active member
Ja dan kan ik bij elke upgrade van Multicraft die code er weer tussen gaan zetten... dit was handiger
smile.gif
misschien dat ik er nog een custom melding op zet, maar de meesten snappen het wel.
 

Jordy

New member
Lennard (link):
Ja daar moet hij eigenlijk ook nog uit.
In het begin had ik het aan staan, maar Multicraft backupt op een hele rare manier, die zwaar is voor de server ofzo. Er waren personen die hun server elke 5 minuten (ja echt) lieten backuppen, en dat was te zwaar voor de server waardoor andere leden last hadden van lag.

Als je de boel wil backuppen dan kun je het beste via FTP al je bestanden downloaden.


Beter te vaak dan te weinig...


toevoeging op 15 juni 2012, 07:03:17:

Antonn (link):

Lennard (link):
Ja daar moet hij eigenlijk ook nog uit.
In het begin had ik het aan staan, maar Multicraft backupt op een hele rare manier, die zwaar is voor de server ofzo. Er waren personen die hun server elke 5 minuten (ja echt) lieten backuppen, en dat was te zwaar voor de server waardoor andere leden last hadden van lag.

Als je de boel wil backuppen dan kun je het beste via FTP al je bestanden downloaden.


Gooi er gewoon limiet bovenop van 1X per 12 uur fzo
wink.gif
pompom.gif




Das veelste weinig, als je een grote server hebt en er is veel gegriefd kun je dat van 12uur geleden pas terug zetten?
 

Jordy

New member
Fanorg (link):
Hint: Gebruik logblock
emo.gif
Dan is backuppen minder vaak nodig


Stel je hebt een goed draaiende server en dan wordt er eens gehackt lullig voor lden als je een backup terug motmzetten van gisteren.

Omdat r dan van alles is gebouwt.
 

Lennard

Active member
Hoe kan je gehackt worden dan? De enige manier is toch dat er iemand anders in je Multicraft-account kan? En als je daar een veilig wachtwoord op zet die je alleen op papier opschrijft en nergens anders dan kan er toch weinig fout gaan?
 

Bjarnootjuh

New member
Lennard (link):
Hoe kan je gehackt worden dan? De enige manier is toch dat er iemand anders in je Multicraft-account kan? En als je daar een veilig wachtwoord op zet die je alleen op papier opschrijft en nergens anders dan kan er toch weinig fout gaan?


En was een op. Die griefte alles en ga 2 andere ook op.

Multicraft wachtwoord is nu onmogelijk, 28 tekens lang met letters symbolen en cijfers
emo.gif
 

Bjarnootjuh

New member
Lennard (link):
Maar dat kun je met logblock terughalen toch, of had je dat niet of hebben ze dat gewist ofzo?


De backup met overgeschreven en logbock wou ik vandaag doen?
 
Bovenaan