Nieuw forumgedeelte

Cassisfles

Active member
Hallo allemaal
smile.gif

Mijn voorstel is om onder Overige een nieuw kopje te maken, namelijk Producten o.i.d.
In die categorie kun je dan hulp vragen bij het verrichten van een aankoop of verkoop van een product; wat is de beste keuze?
Ook kun je praten over nieuwe producten die op de markt zijn, bijvoorbeeld over de nieuwste iPhone en producten van elkaar vergelijken.

Wat is de beste koop... Zulke topics onder 1 kopje, zodat je deze topics voortaan niet meer ergens anders op het forum aantreft.

Ja, ik doe het zelf ook, maar ik zou het wel fijn vinden als er een speciaal kopje voorkomt.
 

Sanderc

New member
August (link):
Dit is een webmaster forum...


Tegen om de reden hierboven.

Doe dan gewoon alles in offtopic, offtopic is voor alle shizzle die niks met webmaster forum te maken heeft, dus dan zet je het daar, de rest (behalve onzin) heeft wel iets te maken ermee.
 

Dyllaann

Member
Ja en als ze in het offtopic forum een topic maken over wat ze moeten kopen gaan jullie lopen zeiken dat er teveel van deze topics zijn. ??
Wat wil je dan?
 

Sanderc

New member
Dyllaann (link):
Ja en als ze in het offtopic forum een topic maken over wat ze moeten kopen gaan jullie lopen zeiken dat er teveel van deze topics zijn. ??
Wat wil je dan?


Ik heb daar echt nog geen gezeik over gezien hoor?
 

Azdin

New member
Dyllaann (link):
Ja en als ze in het offtopic forum een topic maken over wat ze moeten kopen gaan jullie lopen zeiken dat er teveel van deze topics zijn. ??
Wat wil je dan?
Wat ik wil? Een miljoen euro.
 

Jordy

New member
Ik ben voor, het offtopic wordt echt niet dood.
Het lijkt me just handig dat je alle vragen over aankopen onder een fora krijgt.

en zeggen van, dit is een webmasters forum maar wat doet dat het onzin fora hier? Vragen over producten, mobieltjes en andere hardware heeft er meer mee te maken dan de rest.
 
Bovenaan