Nieuw Klik-idee/actie

Daoloth

New member
Hee!

Ik heb een nieuw idee verzonnen en dat gaat als volgt...
Iedereen krijgt een unieke link waarmee hij/zij daarheen zoveel mogelijk bezoekers moet krijgen..
Als er bijv. 1 iemand op klikt krijgt diegene 1 punt erbij.
Als diezelfde persoon er dan nog een keer heen gaat geld die klik niet.
En na een maand krijgt de geene die de meeste punten heeft bijv. een domein of punten.
Voor dit idee zijn er natuurlijk wel adverteerders nodig waar de klikker via iframe naar toe gaat.
Maar ik ben wel in zoiets geinterresseerd. (Ook om te adverteren)
Natuurlijk kan je ook doen dat er bij elke klik 0,001 % bij de teller gaat en bij 100 procent krijgt de eerste, tweede en derde een domein/punten

Groetjes,
Marijn
 

Lennard

Active member
Dus als ik t goed begrijp:
Elke klik zorgt voor een punt, degen die na x dagen de meeste punten heeft krijgt een prijs (host / domein / punten / ...)?


Quote:
Idd... En ze hoeven ook niet op zoon button te klikken..
Die snap ik niet.
Als je die actie gaat doen dan heeft het nog weinig nut om kliks via iframes en dergelijke mee te tellen, en daar is die knop juist voor.
 

Daoloth

New member
Lennard:
Dus als ik t goed begrijp:
Elke klik zorgt voor een punt, degen die na x dagen de meeste punten heeft krijgt een prijs (host / domein / punten / ...)?


Quote:
Idd... En ze hoeven ook niet op zoon button te klikken..
Die snap ik niet.
Als je die actie gaat doen dan heeft het nog weinig nut om kliks via iframes en dergelijke mee te tellen, en daar is die knop juist voor.


Ja, je hebt het goed begrepen.

Maar mij maakt het juist niet uit wel of geen iframe... Bezoeker is bezoeker.. Hij teld mee op mijn bezoekersteller.
 

Lennard

Active member
Ja, maar als je een website hebt wil je (als het je niet om de statistieken gaat) echte bezoekers, geen bots of iframemensen oid.

Het is een goed idee, ik ga het er met Ruben over hebben, maar omdat het heel wat werk kost om te implementeren komt het - als het komt - pas over een tijd, verwacht niet dat t overmorgen werkend voor je neus staat.
 

Daoloth

New member
Oke...
Maar ik vind het juist leuk als ik veel bezoekers heb...
Kan ik lekker opscheppen
yummie.gif
. (Maakt niet uit hoe)
 

Sjoerd

Active member
Kun je dan niet doen dat je moet instellen van:

Button als mensen naar de site toegaan: JA - NEE
 

Bas

New member
alleen lennard jullie lijden verlies als jullie elke maand een gratis host/domein moeten weggeven...
 

Rogier

New member
Baseldekker:
alleen lennard jullie lijden verlies als jullie elke maand een gratis host/domein moeten weggeven...


die adverteerders betalen toch voor die kliks?
 

Lennard

Active member
t Wordt gewoon een extra mogelijkheid voor de adverteerder.
Nu heb je klik-advertenties en doe-advertenties, dan komt er ook nog een top-advertentie of iets dergelijks.
t Kost 10 euro bijvoorbeeld en dan krijg je daar een maand onbeperkt kliks voor, en degene met de meeste kliks krijgt 10 punten of een domein of iets dergelijks.
 

Daoloth

New member
Baseldekker:
alleen lennard jullie lijden verlies als jullie elke maand een gratis host/domein moeten weggeven...

Daarom zijn er adverteerders..
 

Sebas

Active member
Marijnnn:

Baseldekker:
alleen lennard jullie lijden verlies als jullie elke maand een gratis host/domein moeten weggeven...

Daarom zijn er adverteerders..



Maar zoveel adverteerders zijn er nog niet
wink.gif
 
Bovenaan