Nieuw: met een ban producten beheren

Lennard

Active member
Unites (link):
Ik ben het er ook mee eens dat het forum niet zichtbaar hoeft te zijn, maar ik vind wel dat je nog PBs moet kunnen ontvangen en lezen. Ook moet het mogelijk zijn om punten te kunnen versturen en te ontvangen tot al je lopende deals zijn afgelopen.
En hoe gaan we weten wat lopende deals zijn?

Als je gewoon kan handelen en PMs kan sturen dan kun je nog gewoon doorgaan met producten van anderen kopen via Aanbiedingen en Aanvragen, en dat is dus niet de bedoeling.
Je hebt een ban omdat je stout was, en als je stout bent moet je straf, en die straf is dat je niet met anderen kan communiceren.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Worden we niet een beetje te soft hierzo? haha, maar nice Lennard en kornuiten...weer een mooie toevoeging
biggrin.gif
 

Tyler

New member
August (link):
Staat hier iets over in de wet? Een ban na betaling? Dan zijn een heleboel sites strafbaar
yummie.gif



Zolang er in de AV vermeld staat dat de beheerder en/of de werknemers je de toegang tot de site mogen blokkeren als jij je niet aan de gestelde regels kan houden.
Kunnen ze wettelijk niks beginnen tegen je, aangezien je de AV verplicht met accepteren voor het aanmaken van een account.
 

Jurgen

Active member
Tyler (link):

August (link):
Staat hier iets over in de wet? Een ban na betaling? Dan zijn een heleboel sites strafbaar
yummie.gif



Zolang er in de AV vermeld staat dat de beheerder en/of de werknemers je de toegang tot de site mogen blokkeren als jij je niet aan de gestelde regels kan houden.
Kunnen ze wettelijk niks beginnen tegen je, aangezien je de AV verplicht met accepteren voor het aanmaken van een account.



Wetten staan boven de AV van een website he. Zou wel gemakkelijk zijn als je als website-eigenaar van alles kan gaan bedenken waar je mee akkoord gaat als je je aanmeldt.
emo.gif


Maar ontopic: ik verbaasde me een paar dagen geleden al dat ik opeens allemaal grijze namen in de ledenlijst zag.
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Klopt. Maar dingen die niet wettelijk vastgesteld staan (zelf een betaling doen en vervolgens verbannen worden) kun je in een AV afvangen.

We hebben genoeg leden gehad die verbannen werden en meteen een e-ticket maakten met "UNBAN MIJ WANT IK HEB MEER DAN HONDERD EURO IN ONE2XS ZITTEN!!!"

Alsof het hebben van veel punten een vrijkaartje is om geen ban te hebben.
 

Lennard

Active member
Rik (link):
We hebben genoeg leden gehad die verbannen werden en meteen een e-ticket maakten met "UNBAN MIJ WANT IK HEB MEER DAN HONDERD EURO IN ONE2XS ZITTEN!!!"
en "ik betaal 10 euro als je me nu unbant" niet te vergeten
emo.gif
 

Sfpmarc

New member
Lennard (link):

Rik (link):
We hebben genoeg leden gehad die verbannen werden en meteen een e-ticket maakten met "UNBAN MIJ WANT IK HEB MEER DAN HONDERD EURO IN ONE2XS ZITTEN!!!"
en "ik betaal 10 euro als je me nu unbant" niet te vergeten
emo.gif




Dat is mij anders wel gelukt hoor!
redface.gif
 

Remcowp

New member
Goed idee, ik was al benieuwd wat er ging gebeuren als je een ban kreeg.
Als al je producten enzo dan weg gaan ofzo maar gelukkig is dat niet zo.
Prima oplossing toch ^^,
 

Robindh

Active member
Lennard (link):
Omdat ook zij recht hebben op hun producten.


Dus eigenlijk mag je gewoon een dubbelaccount aanmaken, om producten te beheren?
 

Lennard

Active member
Jep, maar dan kun je niet meer op het forum posten omdat je uiteraard nog wel een gewone ban krijgt.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
En let ook op dat fraude nog steeds niet is toegestaan. Als je allemaal dubbelaccountjes gaat maken om daarmee de refferalbonus te krijgen dan krijg je natuurlijk wel gewoon een algehele ban, of zullen er in ieder geval maatregelen worden genomen. (al moet je dan toch heel moeilijk gaan doen, je kan immers niet handelen).
 

Lennard

Active member
Klopt ja, en ook als je op een andere manier de website misbruikt.
Dus maak maar gewoon geen kloons aan, je hebt er toch niks aan.
 
L

Lennard

Guest
Maar dat is toch een beetje tegenstrijdig met dit:
Schermafbeelding%202013-05-28%20om%2013.44.03.png


Ik dacht dat als je een dubbelaccount had dat je account werd uitgeschakeld, of ik kan het verkeerd opvatten
redface.gif
?
 

Lennard

Active member
Nouja we hebben er nog niet echt een strak beleid over omdat het nog niet is voorgekomen sinds het nieuwe bansysteem.

Het hangt er ook vanaf wat voor kloon het is. Als je een kloon hebt die al jaren oud is en vrijwel nooit gebruikt dan beoordelen we dat anders dan wanneer je net een ban hebt en 10 kloons gaat maken.

Maar ik vind een totale ban voor kloons wat overdreven (tenzij er meer achter zit, fraude of scam ofzo) dus ik zal er nog eens over nadenken om die tekst te wijzigen.
 
Bovenaan