Nieuw PB Pop-up anders

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Heya,

Ik erger me er mateloos aan dat als ik meerdere tabs met one2xs open heb staan, dat ik dan bij elke tab bij een nieuwe PB op het kruisje moet drukken. Vandaar ben ik van mening dat de pop-up moet veranderen.

Het beste zou zijn om de pop-up in twittervorm te laten zien. Zie hier voor een voorbeeld.

Dit voorbeeld gaat dan na 5 á 10 seconde weer weg, en irriteert dus veel minder dan een full-page pop-up tijdens het surfen.

That was all folks!
pompom.gif


~ Rik
 

Azdin

New member
Erwinn (link):
Ik vind het opzich wel een handig idee
shiny.gif


Geef ook een argument dan?

En ik vind het opzich ook wel handig, maar t is niet zo van dat het echt heel erg is, aangezien ik maximaal 2 tabs open heb hiero op one2xs. Maar t zou wel nice zijn als zon pop-up zou komen.
Ik stem voor dus.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Azdinnn (link):

Erwinn (link):
Ik vind het opzich wel een handig idee
shiny.gif


Geef ook een argument dan?

En ik vind het opzich ook wel handig, maar t is niet zo van dat het echt heel erg is, aangezien ik maximaal 2 tabs open heb hiero op one2xs. Maar t zou wel nice zijn als zon pop-up zou komen.
Ik stem voor dus.



Ik heb er soms een stuk of 10 open staan, en dan begint dat kruisje drukken toch wel redelijk irritant te worden.
 
G

Guest

Guest
Ik heb hier geen last van, ik ben dat wel gewend.
Maar opzich is het niet een slecht idee aangezien mensen er zich toch aan ergeren blijkbaar.
 

Kingunit

New member
Laat het zoals het nu is ... Vind het ook niet normaal dat je 10tabs op One2xs open hebt. Ik heb er geen last van, en als ik snel switch naar One2xs kan ik duidelijk zien dat ik een PB heb. Of maak het dat je het maar bij 1 Tabblad krijgt.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Kingunit (link):
Laat het zoals het nu is ... Vind het ook niet normaal dat je 10tabs op One2xs open hebt. Ik heb er geen last van, en als ik snel switch naar One2xs kan ik duidelijk zien dat ik een PB heb. Of maak het dat je het maar bij 1 Tabblad krijgt.


Reports vergen soms wel wat meer dan 1 tab (Account(s) open om dingen te checken & warnen, andere topics open om dingen te controleren, topic van report en report pagina). Just saying
yummie.gif


En sowieso vind ik het gewoon irritant dat ik als ik een post aan het lezen ben dat ik dan opeens over mijn hele scherm een overlay krijg en vervolgens niet meer weet waar ik ben gebleven met lezen.
 

Lennard

Active member
Ja klopt, ik wil het ook al een tijdje veranderen. Als je de PMs in een nieuwe tab (
biggrin.gif
) opent dan verdwijnt die melding wel, maar hij zou eigenlijk overal moeten sluiten als je op 1 plek op het kruisje klikt.
En die twitter-melding is ook wel handiger inderdaad.


Kingunit (link):
Laat het zoals het nu is ... Vind het ook niet normaal dat je 10tabs op One2xs open hebt.
Als ik op het forum kom dan open ik altijd eerst in elke tab de forumcategoriën die ik volg en waar nieuwe berichten in staan, en dan open ik elk topic wat me boeiend lijkt in een nieuwe tab, dus dan heb ik ook heel veel tabs open.
 

Freestyle

New member
Lennard (link):
Ja klopt, ik wil het ook al een tijdje veranderen. Als je de PMs in een nieuwe tab (
biggrin.gif
) opent dan verdwijnt die melding wel, maar hij zou eigenlijk overal moeten sluiten als je op 1 plek op het kruisje klikt.
En die twitter-melding is ook wel handiger inderdaad.


Kingunit (link):
Laat het zoals het nu is ... Vind het ook niet normaal dat je 10tabs op One2xs open hebt.
Als ik op het forum kom dan open ik altijd eerst in elke tab de forumcategoriën die ik volg en waar nieuwe berichten in staan, en dan open ik elk topic wat me boeiend lijkt in een nieuwe tab, dus dan heb ik ook heel veel tabs open.


Lekker overzichtelijk.

En kan je dan misschien ook maken dat je kan klikken op:
bericht in een nieuw venster
en
Bericht in dit venster
openen?
 

Lennard

Active member
Ik vind het overzichtelijk.
emo.gif



Freestyle (link):

Lennard (link):
Ja klopt, ik wil het ook al een tijdje veranderen. Als je de PMs in een nieuwe tab (
biggrin.gif
) opent dan verdwijnt die melding wel, maar hij zou eigenlijk overal moeten sluiten als je op 1 plek op het kruisje klikt.
En die twitter-melding is ook wel handiger inderdaad.


Kingunit (link):
Laat het zoals het nu is ... Vind het ook niet normaal dat je 10tabs op One2xs open hebt.
Als ik op het forum kom dan open ik altijd eerst in elke tab de forumcategoriën die ik volg en waar nieuwe berichten in staan, en dan open ik elk topic wat me boeiend lijkt in een nieuwe tab, dus dan heb ik ook heel veel tabs open.


Lekker overzichtelijk.

En kan je dan misschien ook maken dat je kan klikken op:
bericht in een nieuw venster
en
Bericht in dit venster
openen?

Mja dan wordt het wel weer onduidelijk denk ik, dan krijg je per pm 2 links ofzo.
 

Jef

New member
Of gewoon dat je nieuw bericht krijgt dat ie als je op de link klikt meteen doorlinkt naar de pagina en niet ander tab.
 

Semmiiee

New member
Ik ga akkoort.
Want ik heb soms tot 3-7 Tabbladen van one2xs open staan.
En dan moet ik altijd op dat kruisje gaan drukken.
Of ik be net een bericht aan het schrijven in een topic en dan krijg ik een bericht. Moet ik eerst op het kruisje drukken voordat ik kan posten.
 

Robbert

New member
Escape werkt ook
emo.gif

Eneh; als je nou toevallig in een ander tabblad kijken wat GEEN one2xs is?
Dan ontgaat je die hele melding en heeft zon melding alsnog weinig zin?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Robbert (link):
Escape werkt ook
emo.gif

Eneh; als je nou toevallig in een ander tabblad kijken wat GEEN one2xs is?
Dan ontgaat je die hele melding en heeft zon melding alsnog weinig zin?


Dan zie je nog "
pb.gif
1 nieuw bericht" staan boven zowat elke pagina...
emo.gif
 

Robbert

New member
Rik (link):

Robbert (link):
Escape werkt ook
emo.gif

Eneh; als je nou toevallig in een ander tabblad kijken wat GEEN one2xs is?
Dan ontgaat je die hele melding en heeft zon melding alsnog weinig zin?


Dan zie je nog "Afbeelding 1 nieuw bericht" staan boven zowat elke pagina...
emo.gif




Maar daar kijk je eerder overheen als zon schermpje...
Ik zou het gewoon zo laten
hypocrite.gif
 

Luukvdo

New member
Robbert (link):
Escape werkt ook
emo.gif

Eneh; als je nou toevallig in een ander tabblad kijken wat GEEN one2xs is?
Dan ontgaat je die hele melding en heeft zon melding alsnog weinig zin?

Dat ding kun je ook pas laten verdwijnen als er op het scherm gefocust wordt
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
In de nieuwe ajax-versie verandert de titel van je tabblad van "one2xs | Suggesties ..." naar "(1) one2xs | Suggesties ..."
biggrin.gif
 

August

Test
Als mod krijg je ook vaker een pm dan leden, daarom hebben leden er denk ik geen problemen mee als t zo blijft
yummie.gif
 
Bovenaan