Nieuw voorstel

Milano

Member
`Hoi,
ik zat eens tedenken en ik dacht , ik heb een idee!

Is het miss een voorstel dat als je in een veilling biedt dat je dan als je bent overgeboden bericht krijg in je pm?

Graag reacties!
 

Kingunit

New member
Ik ben eigenlijk tegen. Gewoon de veiling handmatig in de gaten houden, maakt het ook nog eens extra spannend.
 

Milano

Member
Missraver (link):
Is het niet beter om dit topic in het subforum suggesties neer te pleuren?


Sorry eerste keer dat ik dit aanmaakte,
Support helper zou wel verplaatsen !
 

Willem

Active member
Ik ben hier ook tegen, mensen moeten zelf maar in de gaten houden of ze overboden worden of niet. Anders wordt het té makkelijk.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Staat al op todo van Lennard
wink.gif
 

Patricka

New member
Ik ben tegen - niet dat ik op producten biedt hier - omdat ik zie vaak topics voorbij komen waar de veiling ontiegelijk lang is, als jij dan een paar keer biedt en een ander gaat er weer overheen heb je zo je mailbox vol met dat je bent overboden..

Ik vindt het geen goed idee..
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Patricka (link):
Ik ben tegen - niet dat ik op producten biedt hier - omdat ik zie vaak topics voorbij komen waar de veiling ontiegelijk lang is, als jij dan een paar keer biedt en een ander gaat er weer overheen heb je zo je mailbox vol met dat je bent overboden..

Ik vindt het geen goed idee..


Knopje met notificaties voor deze veiling uitschakelen ?
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Tegen. Stel jij bent heel actief op heel veel veilingen dan zit jouw inbox ook ontzettend vol met: je bent overboden. Berichten

Lijkt mij heel irritant
Bovendien kun je het gewoon handmatig bijhouden toch? Zoveel moeite is dat toch niet..
 
Bovenaan