Nieuw ww toegestuurd

Yusufnoor

New member
Dat als je bij je hosting bijv je wachtwoord wijzigd

je nieuwe ww naar je toe word gemaild

of een wachtwoord vergeten knop
 

Krm

Active member
Dat vind ik dus niet handig omdat als je gehackt word dat je meteen je dingen kwijt bent en je kan als je gehackt bent one2xs nog mailen van niet gegvens veranderen ben gehackt ofsow
 

Daf

New member
Je kan als je je wachtwoord kwijt bent van je host gewoon een ticket aanmaken dan wordt je pass gereset. Dat is toch voldoende nee?
 

Devon

New member
Daf:
Je kan als je je wachtwoord kwijt bent van je host gewoon een ticket aanmaken dan wordt je pass gereset. Dat is toch voldoende nee?

Je kan geen ticket aanmaken zonder account.
clown.gif
 

Sjoerd

Active member
Devon:

Daf:
Je kan als je je wachtwoord kwijt bent van je host gewoon een ticket aanmaken dan wordt je pass gereset. Dat is toch voldoende nee?

Je kan geen ticket aanmaken zonder account.
clown.gif



hij bedoelt op one2xs?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Devon:

Daf:
Je kan als je je wachtwoord kwijt bent van je host gewoon een ticket aanmaken dan wordt je pass gereset. Dat is toch voldoende nee?

Je kan geen ticket aanmaken zonder account.
clown.gif


zonder account heb je ook geen host hier op one2xs dus die opmerking snap ik niet helemaal
yummie.gif
 

Devon

New member
Marjolein:

Devon:

Daf:
Je kan als je je wachtwoord kwijt bent van je host gewoon een ticket aanmaken dan wordt je pass gereset. Dat is toch voldoende nee?

Je kan geen ticket aanmaken zonder account.
clown.gif


zonder account heb je ook geen host hier op one2xs dus die opmerking snap ik niet helemaal
yummie.gif



Idd. das waar.
yummie.gif

Oepss.
wink.gif
 
Bovenaan