nieuwe regel: geen leeftijd begrensing

Bremdecoolste

New member
Hey,

Ik zie vaker dat je bijvoorbeeld minimaal 14 moet zijn, dus mijn suggestie is dat je geen minimumleeftijd mag invullen, ik bedoel, als een kind van 11 nou hartstikke goed, bijvoorbeeld, artikels over minecraft kan schrijven, dan vind ik het echt lullig als je minimaal 12 moet zijn. Ik bedoel, Lennard kan nu, en hij is maar 5 jaar oud, one2xs runnen. En ik was op mijn 2e mede-eigenaar van Google
xd.png
(ben gestopt vanwege gebrek aan tijd/zin
yummie.gif
)

Mvg,
Bram
 
G

Guest

Guest
Bvanhaaren (link):
Hey,

Ik zie vaker dat je bijvoorbeeld minimaal 14 moet zijn, dus mijn suggestie is dat je geen minimumleeftijd mag invullen, ik bedoel, als een kind van 11 nou hartstikke goed, bijvoorbeeld, artikels over minecraft kan schrijven, dan vind ik het echt lullig als je minimaal 12 moet zijn. Ik bedoel, Lennard kan nu, en hij is maar 5 jaar oud, one2xs runnen. En ik was op mijn 2e mede-eigenaar van Google
xd.png
(ben gestopt vanwege gebrek aan tijd/zin
yummie.gif
)

Mvg,
Bram


Er is een reden dat er ik een minimum vraag, heel simpel. De meeste 11/12 jarige spreken nu eenmaal niet zo goed Engels... Vandaar. (=Je PB)


Ook snap ik dat mensen niet graag met (kinderen onder een bepaalde leeftijd) werken omdat dat soms heel lastig kan zijn. Jongere kinderen denken vaak anders.
 

Sanderc

New member
Lol, op je tweede mede eigenaar google
emo.gif

Trouwens als dat de eisen van een topicstarter kan je daar weinig aandoen.
 
G

Guest

Guest
Ik zou geen 12 jarige (het spijt me) jochies willen als ze voor mij zouden schrijven, hoe goed ze ook zouden zijn, dus ik kan me een minimum leeftijd prima voorstellen. (moet je trouwens niet 13 zijn voordat je je kunt & mag registreren op deze site?)
 

Bremdecoolste

New member
Livonias (link):
Ik zou geen 12 jarige (het spijt me) jochies willen als ze voor mij zouden schrijven, hoe goed ze ook zouden zijn, dus ik kan me een minimum leeftijd prima voorstellen. (moet je trouwens niet 13 zijn voordat je je kunt & mag registreren op deze site?)


Nee, dat hoeft niet, hoop ik
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Welke limieten bedoel je precies?


Ik heb in mijn topic staan dat je minimaal 14 moet zijn, ik neem aan dat ie dat bedoeld.
 

Lennard

Active member
Oh. Naja, ik kan het opzich wel begrijpen.
Niks tegen mensen van 11, maar als ik bijvoorbeeld een moderator zoek dan is het ook een stuk handiger als die persoon ongeveer even oud is als ik, en dan zal ik minder snel kiezen voor iemand die 2x zo jong is als ik ben (
sadley.gif
).
 

Bremdecoolste

New member
Lennard (link):
Oh. Naja, ik kan het opzich wel begrijpen.
Niks tegen mensen van 11, maar als ik bijvoorbeeld een moderator zoek dan is het ook een stuk handiger als die persoon ongeveer even oud is als ik, en dan zal ik minder snel kiezen voor iemand die 2x zo jong is als ik ben (
sadley.gif
).


Ben jij 22?
redface.gif
 

Janm

Active member
Bvanhaaren (link):

Lennard (link):
Oh. Naja, ik kan het opzich wel begrijpen.
Niks tegen mensen van 11, maar als ik bijvoorbeeld een moderator zoek dan is het ook een stuk handiger als die persoon ongeveer even oud is als ik, en dan zal ik minder snel kiezen voor iemand die 2x zo jong is als ik ben (
sadley.gif
).


Ben jij 22?
redface.gif




Lennard is al bijna papa lennard
 

Bremdecoolste

New member
Janm (link):

Bvanhaaren (link):

Lennard (link):
Oh. Naja, ik kan het opzich wel begrijpen.
Niks tegen mensen van 11, maar als ik bijvoorbeeld een moderator zoek dan is het ook een stuk handiger als die persoon ongeveer even oud is als ik, en dan zal ik minder snel kiezen voor iemand die 2x zo jong is als ik ben (
sadley.gif
).


Ben jij 22?
redface.gif




Lennard is al bijna papa lennard



Eerst was hij nog "kleuter Lennert", sorry hoor, maarik snap het niet meer helemaal...
 

Lennard

Active member
Bvanhaaren (link):

Lennard (link):
Oh. Naja, ik kan het opzich wel begrijpen.
Niks tegen mensen van 11, maar als ik bijvoorbeeld een moderator zoek dan is het ook een stuk handiger als die persoon ongeveer even oud is als ik, en dan zal ik minder snel kiezen voor iemand die 2x zo jong is als ik ben (
sadley.gif
).


Ben jij 22?
redface.gif


21, maar laten we het ontopic houden.
emo.gif
 
G

Guest

Guest
Bvanhaaren (link):
En van bijv Bash dat je minimaal 12 moet zijn enzo


Vanwaar mijn naam?
 
G

Guest

Guest
Bash (link):

Bvanhaaren (link):
En van bijv Bash dat je minimaal 12 moet zijn enzo


Vanwaar mijn naam?



Livonias, Bash... het lijkt zo op elkaar
emo.gif
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
moet je 14 zijn?
clown.gif

dit wist ik helemaal niet
yummie.gif

2 jaar geleden ben ik gerigistreerd op o2x en ben nu 15 dus toen 13

sorry beetje offtopic
bloos.gif
 

Yorrick

Active member
Beetje nutteloos, als iemand een grens opstelt zou het vast een reden hebben.
Vaak wil iemand iets professioneel uitgevoerd hebben, en iemand die ouder is heeft vaak meer ervaring, al hoewel dat niet altijd zo is.
 
G

Guest

Guest
Sevvlor (link):

Bash (link):

Bvanhaaren (link):
En van bijv Bash dat je minimaal 12 moet zijn enzo


Vanwaar mijn naam?



Livonias, Bash... het lijkt zo op elkaar
emo.gif




Zelfs als ik mijn naam plaats dan snap ik het nog niet
emo.gif
 
Bovenaan