Nieuwe server + scammers melden

Lennard

Active member
Superb:

Ruben:
Kristiaan


En dat is??

Niemand...
emo.gif


Alleen Ruben en ik programmeren.
 

Boude

New member
@lennar of rubben

Als je nu host besteld kom je al op de nieuwe server? Of is het pas NA het wiekend want in de text staat in het wiekend..
 

Lennard

Active member
Boude:
@lennar of rubben

Als je nu host besteld kom je al op de nieuwe server? Of is het pas NA het wiekend want in de text staat in het wiekend..
Nu nog niet.
Er zijn nog wat problemen mee, die moeten eerst opgelost worden, plus het systeem moet nog omgebouwd worden.

Ik denk dat je bij het bestellen van je host te zien krijgt of je op server 1 of op server 2 komt te staan.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Die krijg je niet, het systeem slaat alles op en dan krijgen we(de beheerders) een overzicht van wie er allemaal mogelijk) aan het scammen is.
 

Robbert

New member
Lennard:
We zijn zelf niet actief op zoek, maar als we wat leuks tegenkomen dan overwegen we t wel.
smile.gif


Met andere woorden; onder de €1000,- hoef je bij Lennard & Ruben niet aan te kloppen.
 

Pauloss

New member
Lennard:
We zijn zelf niet actief op zoek, maar als we wat leuks tegenkomen dan overwegen we t wel.
smile.gif


Wat zijn hier ongeveer de prijzen van?
Of moet je me dit PBen
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Centerparks:
heb net me host geupdate gebeurt helemaal niks :l En me domein word ook niet gekoppeld, Wel gek
bloos.gif




Lennard:
Nu nog niet.
Er zijn nog wat problemen mee, die moeten eerst opgelost worden, plus het systeem moet nog omgebouwd worden.

Ik denk dat je bij het bestellen van je host te zien krijgt of je op server 1 of op server 2 komt te staan.
 

Lennard

Active member
Even een update...
Het one2xs-systeem is aangepast. Er werkt vast wel ergens nog iets niet, maar dat proberen we dan zo snel mogelijk te repareren.
smile.gif


De server wordt, als hij goed werkt, morgen in gebruik genomen.

De nieuwe leden krijgen andere subdomeinnamen.
Leden op webserver 1 krijgen: gebruikersnaam.s1.one2xs.com
Leden op webserver 2 krijgen: gebruikersnaam.s2.one2xs.com

De normale gebruikersnaam.one2xs.com blijft uiteraard nog wel werken voor server 1.
 
Bovenaan