Nieuwe veiling

Joeri

Active member
Quote:
Laatst gezien op 05-05-2009 11:59


Goeiemorgen rogier en het is btw februari
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
laatst gezien 05-05-09

Maar als het maar niet weer iemand is die niets van sites weet en het halve forum mat vragen volspammed
cry.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik ben zeer tevreden met jou hoor, jij bent de enige die mijn systeem gekocht heeft
schater.gif
 

Joeri

Active member
Achja het is beter dan dat ik denk dat is de beste php kenner en site bouwer etc ben toch
yummie.gif

Maar wat rogier al zei :

focus2.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nee, joeriwii is niet de beste in PHP, maar hij is wel iemand die probeerd te begrijpen wat ik hem uitleg, om er zelf van te leren ^^
Dat is iets wat veel mensen op dit (en andere fora) niet kunnen..
 

Sjoerd

Active member
Ik kan probeert wel goed schrijven
biggrin.gif


En is het niet Boden inplaats van Biedingen ofzo ?
yummie.gif

bij mij kent mijn automatische goeddingdoenertspellingding geen Biedingen

Ik wil stiekem wel een keer dit winnen, alleen dat valt buiten hun budget denk ik
emo.gif
 

Robbert

New member
Sjoerd:
Ik kan probeert wel goed schrijven
biggrin.gif


En is het niet Boden inplaats van Biedingen ofzo ?
yummie.gif

bij mij kent mijn automatische goeddingdoenertspellingding geen Biedingen

Ik wil stiekem wel een keer dit winnen, alleen dat valt buiten hun budget denk ik
emo.gif


w00t, zulk soort dingen maakt mijn oom, naja dan op benzine als hobby net n kleuter, maar het resultaat is supergaaf, ik mag er ook af en toe mee vliegen. en de meeste mensen vinden het op het eerste kinderachtig ofzeu, maar als ze eenmaal zon kastje in hun handen hebben om dat ding te besturen vinden ze t prachtig
yummie.gif


ps, mijne ook niet alleen:
bedingen
bindingen
 

Lennard

Active member
Sjoerd:
En is het niet Boden inplaats van Biedingen ofzo ?
yummie.gif

bij mij kent mijn automatische goeddingdoenertspellingding geen Biedingen
Ik citeer:
Quote:
Het woord bod heeft geen meervoud in het Nederlands. We kunnen dus niet zeggen dat er verschillende boden werden uitgebracht. Als we een meervoud nodig hebben, kunnen we dat van het synoniem bieding gebruiken: biedingen. Een andere oplossing is de zin anders te formuleren. Bijvoorbeeld: ik heb verschillende keren een bod gedaan.

In het Nederlands zijn er nog een aantal - meestal abstracte - begrippen waarbij we het meervoud van een synoniem gebruiken in plaats van het regelmatige meervoud. Enkele voorbeelden: aanbod - aanbiedingen; beleg (militair) - belegeringen; dank - dankbetuigingen; gedrag - gedragingen; genot - genietingen of geneugten; lof - loftuitingen of lofbetuigingen; raad - raadgevingen. Soms wordt ook een regelmatig meervoud gebruikt: doel - doeleinden of doelen; onderzoek - onderzoekingen of onderzoeken; rede - redevoeringen of redes.
Dus.

@ Helidingest: Als jullie zorgen dat iedereen op o2x een bod doet dan wil ik t wel doen heur, alleen dat lukt jullie niet.
sadley.gif
 
Bovenaan